Hallo,
vroeg me hetvolgende af. Wou iets kopen voor men quad een beetje te beveiligen als ik hem ergens moet achterlaten.
Weet eigenlijk niet goed wat er allemaal beschikbaar is.
Iemand meer weet van wat bestaat en doeltreffend is ?
Alvast bedankt,
Soulle
Beveiliging
Beveiliging
---------Y Raptor 700R SE----------
Hoe iemand speelt toont een deel van zijn karakter, hoe iemand verliest toont het helemaal.
Hoe iemand speelt toont een deel van zijn karakter, hoe iemand verliest toont het helemaal.
Ik heb op mijn quad een alarmje geinstalleerd dat van de volgende site komt: http://www.lumimoto.com/N_frame.html?ht ... _home.html klik op alarm enz...
Is niet zo duur en makkelijk in aansluiting.
Heeft een bewegingssensor, je kan je quad starten met de afstandsbediening en indien ze er toch mee weg rijden en je hebt ze nog in je bereik kan je de motor laten stil vallen...
En valt ook nog mee in prijs...
Type 999+
Voor meer info zie op de site, ik hoop dat ik hiervoor geen reclame maak dat niet mag, is zeker niet mijn bedoeling, ik heb gewoon deze op mijn quad en ben er tevreden van.
Maar om een quad veilig achter te laten... kan dit?
MVG,
Peewee
Is niet zo duur en makkelijk in aansluiting.
Heeft een bewegingssensor, je kan je quad starten met de afstandsbediening en indien ze er toch mee weg rijden en je hebt ze nog in je bereik kan je de motor laten stil vallen...
En valt ook nog mee in prijs...
Type 999+
Voor meer info zie op de site, ik hoop dat ik hiervoor geen reclame maak dat niet mag, is zeker niet mijn bedoeling, ik heb gewoon deze op mijn quad en ben er tevreden van.
Maar om een quad veilig achter te laten... kan dit?
MVG,
Peewee