quad op de baan
quad op de baan
ik heb hier al een paar keer gepost dat ik een quad zou aankopen maar sommige dingen houden me tegen ...
misschien kunnen die nu uitgeklaard worden door experts hier op het forum...
ik zou dus een quad aankopen voor op de baan te touren en af en toe naar werk te rijden ...
ik heb het wel over touren en niet racen daar dienen die quads ook niet voor ..op de baan te crossen
nu hoe zit het nu met die blauw apen die nodeloos rondrijden om hun uren vol te krijgen en af en toe ambetant doen tegen mensen die hun sport/hobby willen beoefenen ...
en euhm bij welke verzekeringsmaatschappij zou ik aankloppen om het best mogelijk verzekerd te zijn ...
woont er misschien een quadrijder in de buurt van merksem om er eens mee af te spreken om een deftige uitleg te krijgen over baangebruik ect ect
ik dank u zeer
misschien kunnen die nu uitgeklaard worden door experts hier op het forum...
ik zou dus een quad aankopen voor op de baan te touren en af en toe naar werk te rijden ...
ik heb het wel over touren en niet racen daar dienen die quads ook niet voor ..op de baan te crossen
nu hoe zit het nu met die blauw apen die nodeloos rondrijden om hun uren vol te krijgen en af en toe ambetant doen tegen mensen die hun sport/hobby willen beoefenen ...
en euhm bij welke verzekeringsmaatschappij zou ik aankloppen om het best mogelijk verzekerd te zijn ...
woont er misschien een quadrijder in de buurt van merksem om er eens mee af te spreken om een deftige uitleg te krijgen over baangebruik ect ect
ik dank u zeer
-
- Quad Master
- Contacteer:
en u budget ongeveer ?
myn site www.quadblast.tk
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
-
- Quadracer
jij hebt blijkbaar niet gelezen wat hij schreef eh kane
hij vraagt uitleg hoe het zit met op de baan te rijden , jammer genoeg kan ik je ni helpen
hij vraagt uitleg hoe het zit met op de baan te rijden , jammer genoeg kan ik je ni helpen
*lonestar +2" a-armen
* stalen remleidingen
*ohlins voorvering
*aangepaste achtervering
*renthal grips
*H-Race cut
*attack nummerkit
*eml stuur met bescherming mouse
*Maxis razr achterbanden
*inova banden
*execute zadelovertrek
*goldspeed veerhoezen
*pro disign
*krieger uitlaat
*k&n luchtfilter
enz enz...
* stalen remleidingen
*ohlins voorvering
*aangepaste achtervering
*renthal grips
*H-Race cut
*attack nummerkit
*eml stuur met bescherming mouse
*Maxis razr achterbanden
*inova banden
*execute zadelovertrek
*goldspeed veerhoezen
*pro disign
*krieger uitlaat
*k&n luchtfilter
enz enz...
Wij zijn gisteren ons quadjes gaan afhalen in Tessenderlo, en dan naar Brecht gereden. Hadden nog nooit op ne quad gezeten. Ik wou er eigenlijk ene voor mij, maar waar dat we met twee op konden, om samen weg te kunnen touren. Enkel baangebruik dus. En toen ik die van mij wou bestellen zei mijne man: wacht ik wil er ook ene. En zo kwamen we met een dubbele bestelling buiten 2 Can-Ams Outlander 650. Ne gewone en ne Max (= voor twee). Nu hebben we al zo'n 130 km gereden. We hebben ze pas van gisterenmiddag hé. Ongelooflijk We zijn alle twee supercontent en zijn van plan heel de zomer rond te touren .Het zijn twee bijoukes : ze rijden ongelooflijk en ze zijn prachtig afgewerkt, super degelijk materiaal, en all but not least : 3 jaar garantie, da krijg je niet overal. Tussen haakjes ze komen van Piranha Racing in Tessenderlo.
Van zogauw ik eindelijk door heb hoe ik fotokes moet opladen , zet ik ze erop; maar dat is nog niet gelukt via die rare oplaadsite. Ik ben zo geen heldin met computer
En als ge rustig rijdt en de verkeersregels normaal volgt zult ge geen zever hebben; die hebt ge alleen aan uw been als ge dingen doet die niet mogen ; zoals gaan crossen waar het niet mag zeker en dan maakt ge de hobby alleen maar zwart voor alle anderen die zich wel aan de regels houden
Wat de verzekeringen betreft: we hebben alles ( 2 auto's + 2 quads) naar AXA gedaan en betalen per quad iets van een 182 € per jaar voor de BA.
Van zogauw ik eindelijk door heb hoe ik fotokes moet opladen , zet ik ze erop; maar dat is nog niet gelukt via die rare oplaadsite. Ik ben zo geen heldin met computer
En als ge rustig rijdt en de verkeersregels normaal volgt zult ge geen zever hebben; die hebt ge alleen aan uw been als ge dingen doet die niet mogen ; zoals gaan crossen waar het niet mag zeker en dan maakt ge de hobby alleen maar zwart voor alle anderen die zich wel aan de regels houden
Wat de verzekeringen betreft: we hebben alles ( 2 auto's + 2 quads) naar AXA gedaan en betalen per quad iets van een 182 € per jaar voor de BA.