ltz 400
Ik zou het ook liever beneden doen dan boven, volgens mij gaat da ni goed komen op termijn, voor de stevigheid is het beter de veren naar buiten te brengen onderaan dan die naar binnen te doen bovenaan. Dit is natuurlijk mijn mening, wel goed gevonden zo maar zou toch voor die blokjes gaan of extra veerpunten bijlassen zoals bij mij
Greetz
Greetz
DBM PERFORMANCE
doe deze test eens:
-bout je veer onderaan los
-kijk hoever hij kan scharnieren vooraleer hij tegen het chasis gaat, volgens mij niet ver
de bovenkant van de veer zit maar met 1 gat bevestigd als ik dat goe zie en je heb het 2e gat wat uitgevijlt.
ivm uitscheuren:
je zal er nog niet moeten mee springen om dit te laten uitscheuren. Enkele goei borduren nemen en wat kort remmen enzo en je zult het wel gaan zien.
een verwittigd man is er 2 waar zeggen ze altijd...
-bout je veer onderaan los
-kijk hoever hij kan scharnieren vooraleer hij tegen het chasis gaat, volgens mij niet ver
de bovenkant van de veer zit maar met 1 gat bevestigd als ik dat goe zie en je heb het 2e gat wat uitgevijlt.
ivm uitscheuren:
je zal er nog niet moeten mee springen om dit te laten uitscheuren. Enkele goei borduren nemen en wat kort remmen enzo en je zult het wel gaan zien.
een verwittigd man is er 2 waar zeggen ze altijd...
+++White -Z- Power+++
T0 F@$t F0r Y0u
T0 F@$t F0r Y0u
Dat is wel de prijs zonder btw want mijne maat en ik hebben allebei 300 euro betaalt. Ik ben er in ieder geval heel tevreden over.Petrov schreef:allemaal goede ideën vind ik maar ik zou toch kiezen voor verlagingsveren hoor
ogen mooi en je moet niks veranderen
een volledige set kost 252€ van het merk KW (gene brol dus )
heb ook zo'n veren zitten op min niewe quad
zal binnenkort foto's posten
greets Petrov
DBM PERFORMANCE
-
- Easy Quadrider
Mja dat kan wel maar ik krijg ze van de daelerTurboy6 schreef:Dat is wel de prijs zonder btw want mijne maat en ik hebben allebei 300 euro betaalt. Ik ben er in ieder geval heel tevreden over.Petrov schreef:allemaal goede ideën vind ik maar ik zou toch kiezen voor verlagingsveren hoor
greets Petrov
Deforce scooters en quad
I don't drive fast, I fly low
Husqvarna smr 510... Hell yeah!
quadfun.be
Husqvarna smr 510... Hell yeah!
quadfun.be
zonder btw rulesTurboy6 schreef:Dat is wel de prijs zonder btw want mijne maat en ik hebben allebei 300 euro betaalt. Ik ben er in ieder geval heel tevreden over.Petrov schreef:allemaal goede ideën vind ik maar ik zou toch kiezen voor verlagingsveren hoor
greets Petrov