een nieuw topic maar starten dan zeker hihihiNo Limit YFZ schreef:Maakt niet uit hoor peet.
Beter een topic MON maken want als ik het zo bekijk is het daar heeeeel belabberd gesteld.
ziet het daar zo slecht uit michien

een nieuw topic maar starten dan zeker hihihiNo Limit YFZ schreef:Maakt niet uit hoor peet.
Beter een topic MON maken want als ik het zo bekijk is het daar heeeeel belabberd gesteld.

wat is het verschil tussen de w-tec ontwerp en de planet quad ontwerpNo Limit YFZ schreef:T-shirts zijn tegen volgend weekend klaar, ontwerp is nog lichtjes aangepast, vooraan is nu ook bedruk maar prijs blijft zelfde. Zijn twee verschillende ontwerpen, W-tec ontwerp en Planet Quad ontwerp, je mag kiezen wat je wil, laat het me weten via mail
planet quad ontwerp heeft op de achterzijde onze persoonlijke sponsors staan, wtec ontwerp heeft die er niet op.peterrrrr schreef:wat is het verschil tussen de w-tec ontwerp en de planet quad ontwerpNo Limit YFZ schreef:T-shirts zijn tegen volgend weekend klaar, ontwerp is nog lichtjes aangepast, vooraan is nu ook bedruk maar prijs blijft zelfde. Zijn twee verschillende ontwerpen, W-tec ontwerp en Planet Quad ontwerp, je mag kiezen wat je wil, laat het me weten via mail