Dicibelkiller gezocht voor fp uitlaat
Dicibelkiller gezocht voor fp uitlaat
Ben op zoek naar een dicibelkiller voor een fp uitlaat kan iemand mij helpen ,Waar ik die kan vinden liefst regio gent eeklo .
camperen,crossen,reizen,slapen,
Bij Deliege in Merelbeke heb ik die van mij gekocht maar echt veel minder geluid is het niet !
Btw. Hoe heeft de politie dat geluid gemeten ?
En hoeveel mag je volgens hen dan hebben van decibels?
Als je sommige Harleys ziet voorbij rijden dan maakt die van mij toch wel beduidend minder lawaai denk ik !
Grtz Dirk
Btw. Hoe heeft de politie dat geluid gemeten ?
En hoeveel mag je volgens hen dan hebben van decibels?
Als je sommige Harleys ziet voorbij rijden dan maakt die van mij toch wel beduidend minder lawaai denk ik !
Grtz Dirk
I miss my RAPTOR YFM 700
Special Edidition (sold)
My New Toy Piaggio MP3 400
Special Edidition (sold)
My New Toy Piaggio MP3 400
Ze gaan er gewoon naast staan met een DB meter.den dj schreef:Bij Deliege in Merelbeke heb ik die van mij gekocht maar echt veel minder geluid is het niet !
Btw. Hoe heeft de politie dat geluid gemeten ?![]()
En hoeveel mag je volgens hen dan hebben van decibels?![]()
Als je sommige Harleys ziet voorbij rijden dan maakt die van mij toch wel beduidend minder lawaai denk ik !![]()
Grtz Dirk
Yamaha BRRRRRaptor 700 2009 SE.
http://www.yamaha-motor.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.yamaha-motor.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Weet niet echt dicht maar bij sds ternat maken ze er op maat.( oficieel yamaha dealer)
Heb er zo eentje tegen men uitlaat gehouden en het was toch een pak minder moet ik zeggen.( 18€ )
Is een moddel dat hij naar eigen zeggen zelf heeft gemaakt.
Grts
Heb er zo eentje tegen men uitlaat gehouden en het was toch een pak minder moet ik zeggen.( 18€ )
Is een moddel dat hij naar eigen zeggen zelf heeft gemaakt.
Grts
poor, stupid and ugly
www.demoorverkens.net
www.demoorverkens.net
De politie heeft geen db meter bij zich hij vondt het gewoon een stoorend lawaai ,Moest mijn quad voor 30/07/2007 bij de politie laten checken denk gewoon zo tegaan naar daar zonder mijn uitlaat te veranderen . Eerst laten meten als het er over is zal ik die terplaatse veranderen heb nog de orgineel uitlaat alvast bedankt voor de reacties PS: el_pikante ben van lovendegem-gent
Ik moest niet op 30/07 ik heb me vergist maar het was voor 30/06 ik heb 7 dagen de tijd had voor het in orde te brengen. Ben vandaag geweest (01/07) naar de politie ,en ik vroeg heb of hij een db meter had en zij heb het niet nodig mijn oren zijn db meter ik startte mijn quads en toch afgekeurt zonder te meten ,dus heb ik maar mij orgineel opgestoken terug naar ginter en het was bijna weer niet goed met de origineel uitlaat maar heb hem toch kunnen overtuigen de aap.Terug naar huis en heb weer mijn fp opgestokken ,moet lukken dat ik weer de zelfde politie agent tegen kom. uiteindelijk zaak opgelost zal eens bij deleige gaan kijken voor een dbkiller
M'n maat verkoopt zulke demperkes om er zo vanachter in te schroeven, minder decibels, maar toch nog evenveel vermogen !
www.powerwheels.be, Dennis Declerck .
Gr. Robin
www.powerwheels.be, Dennis Declerck .
Gr. Robin
Yamaha Banshee 05' & 97'