hallo,
ik heb een yamaha blaster, ik heb nog geen nerfbars maar ik wil ze wel. ik vind ze wel ongelooflijk duur echt niet normaal. ik hoef niet bepaald verchroomde nerfbars maar mag ok gewoon zwart ofzow. of heeft iemand een ander idee dan alleen nerfbars een soort van voetsteun ofzow?
dus weet iemand een site waar ze goedkoop zijn? of zijn er ook van die nerfbars van chineese quads die op een blaster passen?
groetjes tim
Nerfbars
-
OpticalNicolas
- Quad Expert

- Contacteer:
heb je misschien een site waar die goekopre nieuwe nerfbars op staan?OpticalNicolas schreef:DG heeft nerbars met een voetsteun ingebouwd. deze kosten wel meer dan 250euro![]()
nerfbars kosten nou tog niet ZO heel overdreven veel? neem nu die van Tusk 135 euro bij ralph.
anders op ebay kijken, moet je wel visa of dergelijke hebben, daar kan je wel zeer goede koopjes slaan.
of heeft er iemand hiero wat liggen op het forum?
want alleen voetsteunen is beetje erritant omdat je dan moeilijk met ze'n 2en erop kan. of zou ik zelf wat gaan lassen scheeld ook natuurlijk veel geld
-
OpticalNicolas
- Quad Expert

- Contacteer:
ah, je bedoelt gewoon blote voetsteuntjes, ik dacht dat je zei met voetsteuntjes ingebouwd.
goedkopere site wat bedoel je? bij ralph is het www.quadtuning.nl
of ebay: www.ebay.com
zelf lassen, ken je idd proberen, moet je wel zien dat je ze niet doortrapt als je spring en je land op je nerfs, want diet zou nog is heel veel pijn kunnen doen.
goedkopere site wat bedoel je? bij ralph is het www.quadtuning.nl
of ebay: www.ebay.com
zelf lassen, ken je idd proberen, moet je wel zien dat je ze niet doortrapt als je spring en je land op je nerfs, want diet zou nog is heel veel pijn kunnen doen.