Blaster carbarateur
Blaster carbarateur
hallo,
mijn carabateur van me blaster lekt.
er komt benzine uit het flotterbakje onderaan en er komt benzine uit een ander slangetje:S dit slangetje is niet het benzine slangetje van de tank maar komt gewoon uit de carbarateur. nu heb ik de carbarateur schoon gemaakt maar is nog steeds niet opgelost. dus heb ik maar een oud benzine slangetje die schoon is op dfat puntje gedaan wat uit het vlotterbakje komt. in dat benzine slangetje een schroef gedaan dus zo is het lekken uit het vlotterbakje weg. maar als je de quad niet aan hebt en het benzine kraantje wel dan komt er nog wel benzine uit het slangetje. echt het spuit er gewoon bijna uit. dit gebeurt ook als ik dus dat slangetje van de carbarateur afhaal ondar aan het vlotterbakje...
hoe kan ik er voor zorgen dat me carbarateur nergens meer lekt. het is een gewonoe standaart blaster carbarateur...
groetjes tim
mijn carabateur van me blaster lekt.
er komt benzine uit het flotterbakje onderaan en er komt benzine uit een ander slangetje:S dit slangetje is niet het benzine slangetje van de tank maar komt gewoon uit de carbarateur. nu heb ik de carbarateur schoon gemaakt maar is nog steeds niet opgelost. dus heb ik maar een oud benzine slangetje die schoon is op dfat puntje gedaan wat uit het vlotterbakje komt. in dat benzine slangetje een schroef gedaan dus zo is het lekken uit het vlotterbakje weg. maar als je de quad niet aan hebt en het benzine kraantje wel dan komt er nog wel benzine uit het slangetje. echt het spuit er gewoon bijna uit. dit gebeurt ook als ik dus dat slangetje van de carbarateur afhaal ondar aan het vlotterbakje...
hoe kan ik er voor zorgen dat me carbarateur nergens meer lekt. het is een gewonoe standaart blaster carbarateur...
groetjes tim
-
OpticalNicolas
- Quad Expert

- Contacteer:
dacht dat de quad van 1999 2000 is kun je zien aan de kappen...airwolf schreef:yo hoe oud is je blaster?
het kan zijn dat je vlotterpen niet goed steekt en dan lekt hij!
ofwel als hij al een beetje ouder is kan het zijn dat het het pinetje is dat onder de vlotterpen steekt dat verslijt na een tijdje
maar hoe kan ik dat oplossen?
gr tim
-
OpticalNicolas
- Quad Expert

- Contacteer:
okey bedankt allemaal voor snelle reactie:DOpticalNicolas schreef:zie dat airwolf me voor was, was juist alles aan het typen![]()
nieuw pinnetje steken, maar van yamaha kost dit eventjes 40 euro seg
moose racing maakt rebuild kits voor je carburator, daar zit dat normaal bij, samen met pakingen,... en kost iets van 25euro.
-
OpticalNicolas
- Quad Expert

- Contacteer:
-
OpticalNicolas
- Quad Expert

- Contacteer:
weet jij iemand dan een dealer die dat kan bestellen?OpticalNicolas schreef:op de site zelf kan je niet bestellen.
en je moet gewoon zelf instaleren, ik zoek gewoon nog een moose dealer, die dat voor me kan bestellen.
want het zou wel fijn zijn dat de carbarateur niet meer lekt.
of is er een alternatieve oplossing...
http://www.mooseracing.com/catalog.jsp? ... up_id=4569
is dat het toevallig?
-
OpticalNicolas
- Quad Expert

- Contacteer:
-
OpticalNicolas
- Quad Expert

- Contacteer: