tandwielen... snellere top of eerder weg?
tandwielen... snellere top of eerder weg?
hallo ik wil graag een 50cc brom-quad ik ben al genoeg afgezeken maar ik heb een beslissing gemaakt .
nou heb ik nog wel een vraagje: Kun je op zo'n ding met de tandwielen prutsen? dat heb ik namenlijk ergens gelezen. Ik vind optrekken op een quad echt fantastisch als dat snel gaat als ie eerst 20 moet rijden en dan pas een stuk harder trekt is de fun er al af maar klopt het ook dat als je hem snel wil laten optrekken je dan amper 50 kilometer per uur meer rijdt? ik wil mijn maten er op hun opgefokte peugeot fox er wel mee bijhouden
nou heb ik nog wel een vraagje: Kun je op zo'n ding met de tandwielen prutsen? dat heb ik namenlijk ergens gelezen. Ik vind optrekken op een quad echt fantastisch als dat snel gaat als ie eerst 20 moet rijden en dan pas een stuk harder trekt is de fun er al af maar klopt het ook dat als je hem snel wil laten optrekken je dan amper 50 kilometer per uur meer rijdt? ik wil mijn maten er op hun opgefokte peugeot fox er wel mee bijhouden
masterlijk gewoon dat quad rijden
Tuurlijk hebben die tandwielen vanachter. Ik zou er niet aan prutsen, als je me acceleratie wilt, gaat je top naar omlaag, en als je meer topsnelheid wilt, gaat de acceleratie naar omlaag... Je kunt veel beter wat aan je uitlaat prutsen.
2015 Suzuki KQ 750AXi Power Steering Camo
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"
-
- Quadrunner
- Contacteer:
-
- Quadracer
- Contacteer:
Bij een scoot gaat de vario naar een vertanding waaraan het wiel word bevestigd direct op het blok die dan ook gelijk als achterbrug dient.
Dit kan niet bij een quad natuurlijk. Daar is deze final drive vertanding dan ook in de vorm van een ketting naar de achteras. Niks aan veranderen en laat me je dit vertellen je gaat er geen brommer mee bijhouden bromquads zijn niet snel wij hebben ook een aeon cobra gehad en die was "verrijkt" met origineel taiwan uitlaat(ongeknepen en dikkere bochten) andere vertanding(voor meer topsnelheid) en vario met vlakkere deksel dit is ook voor hogere top. Het resultaat was nihil geen tot zeer weinig verschil mss 5 km sneller en in acceleratie geen enkel verschil. Ik weet niet hoe het is met 70 cc setjes die hadden wij niet maar een scooter loopt makkelijk 80 90 km pu met 50cc en zon quadje niet. dus laat em beter origineel dat verkoopt makkelijker als je beslist een blaster te kopen na een maandje ofzo
Dit kan niet bij een quad natuurlijk. Daar is deze final drive vertanding dan ook in de vorm van een ketting naar de achteras. Niks aan veranderen en laat me je dit vertellen je gaat er geen brommer mee bijhouden bromquads zijn niet snel wij hebben ook een aeon cobra gehad en die was "verrijkt" met origineel taiwan uitlaat(ongeknepen en dikkere bochten) andere vertanding(voor meer topsnelheid) en vario met vlakkere deksel dit is ook voor hogere top. Het resultaat was nihil geen tot zeer weinig verschil mss 5 km sneller en in acceleratie geen enkel verschil. Ik weet niet hoe het is met 70 cc setjes die hadden wij niet maar een scooter loopt makkelijk 80 90 km pu met 50cc en zon quadje niet. dus laat em beter origineel dat verkoopt makkelijker als je beslist een blaster te kopen na een maandje ofzo
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
-
- Quadrider
c.v.t is een transmissie die zo vroeger gebruikte in de volvo's
(traploze versnelling ook genoemt)
tegewoordig gaat chevy ze ook terug gebruiken in de pick-up klasse.
kun je wel aardig wat aan bijvijzenn hoor, moet er dan wel wat v kenne
(traploze versnelling ook genoemt)
tegewoordig gaat chevy ze ook terug gebruiken in de pick-up klasse.
kun je wel aardig wat aan bijvijzenn hoor, moet er dan wel wat v kenne
hell was full so I came back with a YFM660R!
I'm too fast 4 ya babe!!!!!
-yfm660R
-kodiak
-grizzly
-V-force
I'm too fast 4 ya babe!!!!!
-yfm660R
-kodiak
-grizzly
-V-force
-
- Quadrider