hallo, ik zou dus graag mijn lampen vervangen maar ik weet niet hoe dit formaat van lamp noemt en wat is het maximum van watt enz dat ik kan steken, ik heb een xenonset gevonden voor motoren en er zijn verschillende formaten bv H1, H7 enz...
hopelijk kan er iemand helpen,
alvast heel vriendelijk bedankt,
greetz
koplamp raptor 660R
-
Ruff Ryder
- Quadrunner

koplamp raptor 660R
...DONT EVER TAKE MY KINDNESS FOR WEAKNESS...
TE KOOP: rode handkappen Powermadd
ironcross achterlicht + lightguards chrome finish
orgineel achterlicht yamaha raptor 660
Re: koplamp raptor 660R
Hello,Airrider schreef:hallo, ik zou dus graag mijn lampen vervangen maar ik weet niet hoe dit formaat van lamp noemt en wat is het maximum van watt enz dat ik kan steken, ik heb een xenonset gevonden voor motoren en er zijn verschillende formaten bv H1, H7 enz...
hopelijk kan er iemand helpen,
alvast heel vriendelijk bedankt,
greetz
Ik heb een H4 xenon set 60/55W ingebouwd in mijn koplampen mits enige aanpassingen!
H7 en H1 waren te klein van diameter voor in te bouwen en deze hebben maar 1 gloeidraad
en de H4 heeft er 2 zoals de standaard lamp!
Greetz
Yamaha Banshee 350 2011 (kleuren 2007)"Low-Rider"
-
Ruff Ryder
- Quadrunner

onozelaar
hehe
das echt n goei, ikke op 2 wielen?
zo n engelke als mij?
alhoewel
janee, t is voor die zeldzame keren dat ik op 4 wielen rij, dan wil ik toch wel zien waar k op af cross he
da van da aanpassen zal k onthouden, en da van op 2 wielen ook...
wanneer gaan we eens rijden simmy? vandaag met angelo geweest, was echt n goei rit, echt fijn geweest, moet u ma es laten horen op msn he,
greetz!
als nog iemand de juiste maat kan zeggen dan ben k content en k geloof dat die xenonlampen wa k gezien heb 2 functies hebben gelijk de orginelen,
greetz
das echt n goei, ikke op 2 wielen?
zo n engelke als mij?
alhoewel
janee, t is voor die zeldzame keren dat ik op 4 wielen rij, dan wil ik toch wel zien waar k op af cross he
da van da aanpassen zal k onthouden, en da van op 2 wielen ook...
wanneer gaan we eens rijden simmy? vandaag met angelo geweest, was echt n goei rit, echt fijn geweest, moet u ma es laten horen op msn he,
greetz!
als nog iemand de juiste maat kan zeggen dan ben k content en k geloof dat die xenonlampen wa k gezien heb 2 functies hebben gelijk de orginelen,
greetz
...DONT EVER TAKE MY KINDNESS FOR WEAKNESS...