brustem dragrace

Wij zorgen voor de ruimte, zorg zelf voor het bier... (niet quadgerelateerde onderwerpen horen hier thuis)
stompie
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

brustem dragrace

Bericht door stompie »

gaat er morgen iemand met de quad naar de dragrace in brustem op het vliegveld zien :D heb sinds deze week men rijbewijs dus nu kan ik ook ergens opaf gaan alleen :D dus als er iemand gaat laat ge maar weten,kunnen we daar misschien afspreken

groetjes Simon
--HoNdA 400--
Blaster-boy
Quadracer
Quadracer

Bericht door Blaster-boy »

ik ga niet met de quad maar kom wel kijken normaal gezien :D kan iemand mij zeggen hoelaat dat begint ? en of onder bepaalde leeftijd gratis inkom is ? :oops:
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
stompie
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door stompie »

euhm ik zou niet weten om hoelaat, ik probeer me aan te passen aan de rest als er iemand gaat, in de mate van het mogelijke natuurlijk :D anders moet ik toch maar alleen gaan dusja :D

@blasterboy: als ik toch alleen ga, dan kijk je maar uit naar een rode 400Ex :wink:
--HoNdA 400--
BULLET-PROOF
Quadverslaafde
Quadverslaafde

Bericht door BULLET-PROOF »

wij gaan er NIET heen , de Pro streets enz mogen er nog niet eens rijden , die mannen zijn er niet over te spreken , het was zeiden ze in orde en nu op het laatste is zogezegd alles veranderd ! Want er is nog een meeting in houthalen , en daar staan de zwaar race machines . :roll:
stompie
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door stompie »

niemand? :?
--HoNdA 400--
Charger69
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Charger69 »

Bij nader inzien gaan we toch maar een kijkje nemen, maar niet met de quad maar met de Charger natuurlijk. Voor de mensen die met de Quad er naartoe willen gaan even opletten want ik geloof gelezen te hebben dat deze op de bezoekers parking moeten staan :| . Dus zorge ervoor dat jullie hem goed vastleggen en beveiligen tegen diefstal want je weet maar nooit.

Enkel US cars en bikes en natuurlijk sprint en drag deelnemers mogen op het meeting gedeelte binnenrijden :wink:

Vandaag is het van 9h tot 17h waarna er een prijsuitreiking plaats zal vinden.

Daarna rijden we terug naar de meeting in Houthalen :wink:
Tom#11
Quad Master
Quad Master

Bericht door Tom#11 »

waarschijnlijk ga ik er ook een kijkje nemen met wat vrienden!
Charger69: als er een paar jongere gasten van 15/16 jaar naar je auto staan te staren, dat zijn wij want mijn vrienden zijn dol op van die wagens :yummie:
stompie
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door stompie »

ik kom net van brustem :) ik vond het ni zo speciaal allemaal :). was met de quad tot aan de hekken gereden en zette deze stil. nadien wou ik hem starten maar deed het niet meer :( heb hem in gang kunnen duwen :( denk dat ik wel iemand van dqt gezien heb (denk toch dat hij een t-shirt aanhad ervan)
--HoNdA 400--
Charger69
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Charger69 »

Het was maar een trieste bedoening daar hoor :| Dadelijk terug naar de meeting in Houthalen gereden, veel meer ambiance en gezelligheid en interesse :duimhoog:
Tom#11
Quad Master
Quad Master

Bericht door Tom#11 »

ben er uiteindelijk niet geweest want we hadden ineens geen vervoer daarvoor, maar ik hoor dat het niet veel soeps was..
ben naar supermoto geweest, was in ieder geval wel leuk :draailach:
Blasty
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Blasty »

Ik was er ook, ik stond op de baan :) Was wel leuk maar je moet van de motoren houden he daar was nog de meeste actie bij te beleven. Zaterdag waren er twee bij de start over de kop gevloge :p
BULLET-PROOF
Quadverslaafde
Quadverslaafde

met de mensen te lokken " er gaan 200 dragteams aanwezig zijn " geen bal van waar , de manne van die wereld zijn er niet over te spreken :verymad: en veel volk was er ook niet , laat staan de auto's! :roll:
the dogg raptor
Quadrider
Quadrider

Bericht door the dogg raptor »

wij zijn ook daar geweest en het was zoals de andere twee keren dit jaar. NIKS
:duimlaag:
KrisZ400
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door KrisZ400 »

stompie schreef:ik kom net van brustem :) ik vond het ni zo speciaal allemaal :). was met de quad tot aan de hekken gereden en zette deze stil. nadien wou ik hem starten maar deed het niet meer :( heb hem in gang kunnen duwen :( denk dat ik wel iemand van dqt gezien heb (denk toch dat hij een t-shirt aanhad ervan)
Dat was Chris (bansheefreak) en Dirk.

@charger: waart gij zaterdagavond ook in de feesttent in houthalen? Kheb nog boven in de mast van de tent gehangen :lol:
DQT_Erasmus, Making Friends Gives Winning Teams
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.DQT.be - www.jumpingjet.be - www.powerhost.be
BULLET-PROOF
Quadverslaafde
Quadverslaafde

zoals alle andere evenementen van hen : allemaal niks.

@kris , nee wij zijn op en af gereden , en niet op de party geweest :wink:
Plaats reactie