###BLACK 350 R STREETMACHINE###
-
- Quad Expert
-
- Quadverslaafde
Yep een zadel in verschillende ledersoorten is zeer moeilijk te spannen als ge geen extra naad wilt. Als er achter een tijdje wat op gezeten is gaat dat kruis en vlammen weer wat trekken, dat had de man ons reeds op voorhand gezegd. Ook omdat we wat extra vulling erin wilden.
Als het eens wat ingereden is kan men het weer bijtrekken of spannen zodat uiteindelijk alle hoeken praktisch gelijk komen. Het is net als met nieuwe schoen, die moeten ook eerst ingelopen worden voordat ze lekker zitten
het mooie aan de hele zaak is dat als het niet echt 100 % in orde komt naderhand, we het zadel volledig gratis opnieuw gedaan krijgen. Dat is weer het voordeel als ge goed bevriend zijt met de man
Is echt een top kerel en vriendelijke mens . Ik heb respect voor die kerel zijn werk als ik zie met wat voor moeilijke wensen zijn klanten afkomen.
Als het eens wat ingereden is kan men het weer bijtrekken of spannen zodat uiteindelijk alle hoeken praktisch gelijk komen. Het is net als met nieuwe schoen, die moeten ook eerst ingelopen worden voordat ze lekker zitten
het mooie aan de hele zaak is dat als het niet echt 100 % in orde komt naderhand, we het zadel volledig gratis opnieuw gedaan krijgen. Dat is weer het voordeel als ge goed bevriend zijt met de man
Is echt een top kerel en vriendelijke mens . Ik heb respect voor die kerel zijn werk als ik zie met wat voor moeilijke wensen zijn klanten afkomen.
-
- Quadverslaafde
-
- Quadverslaafde
-
- Quad Master
- Contacteer:
mooi ze, wel merk zijn die veren ?
myn site www.quadblast.tk
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
-
- Quadverslaafde
gaat da blauw niet afsteken tegen al dat zwart en chroom ?
Ik weet niet he maar daar dacht zo even aan, al het blauw is toch uit je quad?
Tuurlijk dit kan men maar weten als je ze der tegen houd en dat kan ik niet en jullie wel.
Grts
Ik weet niet he maar daar dacht zo even aan, al het blauw is toch uit je quad?
Tuurlijk dit kan men maar weten als je ze der tegen houd en dat kan ik niet en jullie wel.
Grts
poor, stupid and ugly
www.demoorverkens.net
www.demoorverkens.net
-
- Quadverslaafde