2" achteras, 5cm aan elke kant dus.
vanvoor issie standaard denk ik.
Platte achterlichten
-
No Limit W-tec
- Quad GOD

- Contacteer:
Even een korte uitleg, het gaat hier dus om een derde stoplicht van Hella die normaal op spoiler of dak van auto kan gekleefd worden. Verkrijgbaar in elke goede autozaak.Team Green schreef:verlintje je zei stoplichten, er zit daar toch een gewoon licht, en pinkerlicht ook in... ?
De stoplicht wordt aangepast om te dienen als pinker, stop en achterlicht. Als je dat opendoet ga je zien dat er vier lampjes inzitten die op een zelfde voedingslat gemonteerd zijn. Deze voedingslat nijp je door zodat je links één lampje, midden twee (stop) en rechts een lampje apart kan laten branden. Draadjes aan solderen en klaar is kees.
Probleem is dat de lampen niet waterdicht zijn en moeilijk waterdicht te krijgen, waardoor na een tijdje oxidatie optreedt en je problemen krijgt met lichtjes die niet meer branden. Dus niet voor echte modderberen...
Pinker is dus rood van kleur, maar is reglementair voor zover ik weet (amerikaanse wagens hebben ook rode pinker)
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
-
Team Green
-
Wå®®iør
- Quadrider

- Contacteer:
Re: Montage lichtjes
Yuh, ik wil wel een digi fotoke ontvangen. Sturen naar warrior@blade.be thx...Verlintje schreef: Wie wil kan een digi fotoke krijgen van de montage, ik wil het forum
hier niet overbelasten mé pics...
Mijn quad en aanhangwagen staat te koop op http://www.demodderberen.be/forum/viewt ... highlight=