Commentaar bij projecten
Commentaar bij projecten
Sinds een tijdje loopt deze sectie serieus uit de hand !
Ga géén onnodige zever verkopen, of MSN-like discussies of gesprekken starten, daar dient dit forum écht niet voor !
De topic starter post hier zijn foto's enzo, iedereeen kan er commentaar op geven, maar meer ook niet, respecteer elkaars reacties en smaken.
Als je niet akkoord gaat met een post, meld dit aan de moderatoren van dienst.
We hebben dit altijd maar zijn gang laten gaan, maar zo geraken we nergens.
Het wordt tijd dat iedereen zijn verstand eens leert gebruiken.
Het is jammer dat enkelen telkens discussies beginnen, en dat iedereen hier de gevolgen van moet dragen...
Dit geldt voor iedereen, let eens wat meer op jullie woorden, post geen onnodige dingen, houd het informatief en leerrijk.
Willen jullie chatten, daarvoor hebben we onze chatbox of MSN.
Erwin
Ga géén onnodige zever verkopen, of MSN-like discussies of gesprekken starten, daar dient dit forum écht niet voor !
De topic starter post hier zijn foto's enzo, iedereeen kan er commentaar op geven, maar meer ook niet, respecteer elkaars reacties en smaken.
Als je niet akkoord gaat met een post, meld dit aan de moderatoren van dienst.
We hebben dit altijd maar zijn gang laten gaan, maar zo geraken we nergens.
Het wordt tijd dat iedereen zijn verstand eens leert gebruiken.
Het is jammer dat enkelen telkens discussies beginnen, en dat iedereen hier de gevolgen van moet dragen...
Dit geldt voor iedereen, let eens wat meer op jullie woorden, post geen onnodige dingen, houd het informatief en leerrijk.
Willen jullie chatten, daarvoor hebben we onze chatbox of MSN.
Erwin
Laatst gewijzigd door AlfA op di 07 aug, 2007 11:56, 1 keer totaal gewijzigd.
-
epix no-fear
- Quad Expert

Re: Commentaar bij projecten
ben het hier helemaal mee eens.
wat ik ook niet echt normaal vind is dat mensen 2 topics hebben over 1 quad.
en in beide topics regelmatig exact de zelfde post zetten
CustomCoatingsHelvoirt
Inderdaad dat is ook zo wat yamaha-tri-z zegt. Dubbel posten slaat enrgens op begint er tog weer op te lijken om zoveel mogelijk te posten.
Misschien moet je een project gewoon kunnen volgen en instellen dat je daar geen commentaar kan geven.
Sommige zitten ook 3 x achter elkaar bij een project te zeggen dat ze het super vinden.
Wordt een beetje overbodig veel en onnodig gepost.
Misschien moet je een project gewoon kunnen volgen en instellen dat je daar geen commentaar kan geven.
Sommige zitten ook 3 x achter elkaar bij een project te zeggen dat ze het super vinden.
Wordt een beetje overbodig veel en onnodig gepost.
Barossa 250
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Husqvarna sm450r supermotard
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
Nu: Raptor GSXR met 150 pk / PGO Bugxter r1 150pk
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Husqvarna sm450r supermotard
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
Nu: Raptor GSXR met 150 pk / PGO Bugxter r1 150pk
-
epix no-fear
- Quad Expert

op bepaalde punten heb je gelijk charger, maar lees dat verhaal wat je nu net schrijft eens goed door.
je bedoelt het volgende.
sinds jij hier op het forum ben gekomen word je zoon ook anders aangekeken
vervolgens begin je een hoop andere mensen aan te wijzen waardoor dat komt.
echter als je de zin in het goed verband leest staat het antwoord er regel recht in.
sinds JIJ hier op het forum bent gekomen word je zoon ook anders aangekeken.
is het dan niet beter om het probleem bij jezelf te gaan zoeken als het pas ontstaan is sinds je hier lid werd of ben ik nu de gene die het alweer verkeerd begrijpt van uw kant?
no offence
je bedoelt het volgende.
sinds jij hier op het forum ben gekomen word je zoon ook anders aangekeken
vervolgens begin je een hoop andere mensen aan te wijzen waardoor dat komt.
echter als je de zin in het goed verband leest staat het antwoord er regel recht in.
sinds JIJ hier op het forum bent gekomen word je zoon ook anders aangekeken.
is het dan niet beter om het probleem bij jezelf te gaan zoeken als het pas ontstaan is sinds je hier lid werd of ben ik nu de gene die het alweer verkeerd begrijpt van uw kant?
no offence
CustomCoatingsHelvoirt
-
albrecht
- Quadrider

Charger ik denk niet dat je, je persoonlijk moet aangesproken voelen, indien deze post aan je persoonlijk gericht was had alfa wel een pm gestuurd hoop ik.
Toegevoegd na 2 minuten:
Daar nu me afkomen vind ik een beetje laat
Toegevoegd na 2 minuten:
Eén van deze topic heeft reeds bijna 70 blz...yamaha tri-z schreef:ben het hier helemaal mee eens.
http://forum.extreme4x4.be - join us !
-
epix no-fear
- Quad Expert

albrecht schreef:Charger ik denk niet dat je, je persoonlijk moet aangesproken voelen, indien deze post aan je persoonlijk gericht was had alfa wel een pm gestuurd hoop ik.
Toegevoegd na 2 minuten:
Een van deze topic heeft reeds bijna 70 blz...yamaha tri-z schreef:ben het hier helemaal mee eens.
jaa als het dan bij de superlange topic gebleven was.
maar er staat nu nog een 2e topic over die quad van 21pagina's.
dat is waar het me om ging.
vooral als je dan gaat kijken naar de laatste paar pagina's van beide topics die vrijwel identiek zijn.
omdat er dubbel gepost word.
CustomCoatingsHelvoirt
-
BULLET-PROOF
- Quadverslaafde

idd wat is het nut,laat dan 1 sluiten en verwijderen,ik moet geen 2 keer hetzelfde lezenyamaha tri-z schreef:ben het hier helemaal mee eens.
iedereen die niet slijmt weet wel waar het probleem zit...
kem er ook geen zin meer in om er verder op in te gaan op steeds dezelfde zever,op een ander forum word degene die niet met hen meepraat aanschouwd als snotneuzen...kzou is naar mezelf kijken en aanvaarden waar ge mis zijt
en anders blijfde maar verder doen gelijk ge bezig zijt
charger,u antwoord zit idd in u vraag...nu het nog inzien
-
Blaster-boy
- Quadracer

wil nu niet grof overkomen maar als ge al zoveel watertjes doorzwommen hebt die erger zijn als hier waarom maakt ge u over deze dingen dan zo druk ? want nu ik deze pagina bekijk komt het over dat gij een discussie start , misschien onbewust dat weet ik niet maar zo lijkt het wel. ik beschuldig u nu nergens van he ..
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
-
epix no-fear
- Quad Expert

dude nu doe je het weer.
je zegt tegen een hoop andere mensen dat ze hem knijpen omdat kevin wat meer pagina's heeft.
dat is het probleem niet.
het probleem is dat het geen nut heeft om 2 exact de zelfde topics te maken met een hoop chat gesprekken er in.
in plaats daarvan beter 1 topic maken waar nog iets van te begrijpen valt.
en ik heb eerder het idee dat jij hem knijpt omdat er nu in eens een hoop mensen zijn die hun mening over jou acties geven.
daardoor waarschijnlijk vrees dat het je reputatie schaad ofzo.
oftewel je zit nu op een quad forum waar je nog niet zo ongelofelijk lang lid bent.
daarom begin je dus onderaan de ladder net als elk nieuw lid.
hoe groot of belangrijk je achtergrond ook is.
de quadwereld is heel wat anders dan de tuning wereld waar jij vandaan komt zoals je dat zelf altijd heel mooi zegt.
daarmee gaat het er hier ook heel anders aan toe.
je zegt tegen een hoop andere mensen dat ze hem knijpen omdat kevin wat meer pagina's heeft.
dat is het probleem niet.
het probleem is dat het geen nut heeft om 2 exact de zelfde topics te maken met een hoop chat gesprekken er in.
in plaats daarvan beter 1 topic maken waar nog iets van te begrijpen valt.
en ik heb eerder het idee dat jij hem knijpt omdat er nu in eens een hoop mensen zijn die hun mening over jou acties geven.
daardoor waarschijnlijk vrees dat het je reputatie schaad ofzo.
oftewel je zit nu op een quad forum waar je nog niet zo ongelofelijk lang lid bent.
daarom begin je dus onderaan de ladder net als elk nieuw lid.
hoe groot of belangrijk je achtergrond ook is.
de quadwereld is heel wat anders dan de tuning wereld waar jij vandaan komt zoals je dat zelf altijd heel mooi zegt.
daarmee gaat het er hier ook heel anders aan toe.
CustomCoatingsHelvoirt