Als je hem maar weer goed afspuit met water kan het niet echt veel kwaad. Ik zelf was hem meestal gewoon met de hand en hogedruk reiniger. Dus eerst afspuiten dan met een spons en sopje afdoen en weer afspuiten en daarna blaas ik hem droog met lucht..
ik was mijn quad ook altijd bij een takstation in de buurt daar hebben ze lekker warm water en zeep ik heb er nog nooit problemen mee gehad en doe dit al heel lang en dan heb ik teminste zelf geen berg modder voor de deur grte nikky
ik ben zo wat aan het rondkijken voor een kilometerteller en mijn oog is gevallen op de Trailtech lynx,
zijn er mensen die deze ook hebben,wat is jullie mening hierover?
mx jake schreef:neem de vapor
kost wel iets meer, maar er zitten ook meer funkties op
Naar de vapor stond ik ook eerst te kijken,maar het dashboard voor de vapor bevat geen
uitsparingen voor de indicatorlichtjes en dat vindt ik wel jammer (voor zover ik weet)
het is al even geleden dat ik hier geweest ben,maar ben net klaar met de verbouwing van ons huisje.
Nu ben ik beginnen sleutelen aan de quad, ik wil namelijk het dashboard voor de trailtech vapor
monteren op mijn z400 maar ik krijg uit het originele kapje het contactslot niet uit,wie o wie
kan mij helpen?
Ben er al achter dat het een ring is die je eraf moest draaien,maar enfin de vapor staat erop,
en ik moet zeggen dat het z'n geld waard is.
Ook gelijk een voorbumper en veerhoezen geplaatst