ik ben het helemaal beu dat onze sport keer op keer NEGATIEF IPV POSITIEF in het nieuws komt
oke, dit gaat allemaal de goede kant uit we zouden eeigenlijk een terein moeten hebben waar de belgen EN de nederlanders heen kunnen zonder al te ver te hoeven rijden. zoals ik eerder al zei is het misschien leuk om eerst een paar uur een crossbaan te huren waar alle soorten quads kunnen rijden. en dan evt op een veldje of een stukje grond wat bij de crossbaan hoort te gaan rijden met de gehandicapten daarna kunnen dan de quads met kenteken een tocht gaan rijden en zo heeft iedereen dus een onvergetelijke dag
-
- Toeschouwer
-
- Quad Expert
- Contacteer:
-
- Toeschouwer
Wat te denken van het Eurocircuit in ValkenswaardDr. Oetker schreef:we zouden eigenlijk een terrein moeten hebben waar de belgen EN de nederlanders heen kunnen zonder al te ver te hoeven rijden. :
Crossbaan/verhard/onverhard, dicht op de grens Belgie/Nedelrland,
alles aanwezig en voor een goed doel, doen ze graag mee
-
- Toeschouwer
-
- Toeschouwer
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
-
- Toeschouwer
-
- Pro Quadrider
- Contacteer:
Wat Dozo gezegd heeft op de vorige bladzijde is echt het meest rendabel. Je kan wel banen en alles af gaan huren maar voordat je dat afbetaald hebt houd je geen cent meer over.
Ik zou een sponsorrit organiseren waarbij iedereen € 15,- meebrengt en waarvan dan € 12,- naar KiKa gaat. En dat samen met de Spanje gangers het geld overhandigen.
Ik wil wel meehelpen om zoiets te regelen, om het bekend te maken d.m.v. posters of iets dergelijks.
Ik zou een sponsorrit organiseren waarbij iedereen € 15,- meebrengt en waarvan dan € 12,- naar KiKa gaat. En dat samen met de Spanje gangers het geld overhandigen.
Ik wil wel meehelpen om zoiets te regelen, om het bekend te maken d.m.v. posters of iets dergelijks.