Crossbril
Crossbril
Vroeg me af hoe jullie je bril proper houden ?
Gebruiken jullie Rip Off Sheets of een Roll Strip ?
Soulle
Gebruiken jullie Rip Off Sheets of een Roll Strip ?
Soulle
---------Y Raptor 700R SE----------
Hoe iemand speelt toont een deel van zijn karakter, hoe iemand verliest toont het helemaal.
Hoe iemand speelt toont een deel van zijn karakter, hoe iemand verliest toont het helemaal.
-
- Quad Expert
- Contacteer:
-
- Pro Quadrider
- Contacteer:
Ik noem dat gewoon flippers
Voor de duidelijkheid:
Roll Off
Flippers
@ Optical Nicolas: Je moet aan een touwtje trekken Voor optimale werking span je een visdraadje tussen de ''kastjes''.
Heb altijd met Roll Off gereden maar sinds ik flippers gerpobeerd heb bleef ik dat gebruiken. Ik kan dan echt veel meer zien. En ik had dat flutmodel van Scott gesteld (om de pasvorm) maar de bevestiging van die ''kastjes'' waren zo flut dat al 2 brillen kapot zijn!
Voor de duidelijkheid:
Roll Off
Flippers
@ Optical Nicolas: Je moet aan een touwtje trekken Voor optimale werking span je een visdraadje tussen de ''kastjes''.
Heb altijd met Roll Off gereden maar sinds ik flippers gerpobeerd heb bleef ik dat gebruiken. Ik kan dan echt veel meer zien. En ik had dat flutmodel van Scott gesteld (om de pasvorm) maar de bevestiging van die ''kastjes'' waren zo flut dat al 2 brillen kapot zijn!
-
- Quad Expert
-
- Quad Expert
die kun je er op 2 manieren op doen peter.
dus als je er bijvoorbeeld 2 op doet over elkaar.
dan heb je aan elke kant 1 flap zitten dus dan trek je er altijd maar 1 af.
daarbij zijn ze nog behoorlijk dit waardoor het makkelijk er om er 1 tussen uit te pakken.
ik heb het zelf ook k gebruik het echter nooit
dus als je er bijvoorbeeld 2 op doet over elkaar.
dan heb je aan elke kant 1 flap zitten dus dan trek je er altijd maar 1 af.
daarbij zijn ze nog behoorlijk dit waardoor het makkelijk er om er 1 tussen uit te pakken.
ik heb het zelf ook k gebruik het echter nooit
CustomCoatingsHelvoirt
-
- Easy Quadrider
Re: Crossbril
ik vind roll off beter,dan vliegt je plastiek tenminste in de vuilbak,ipv. in de natuur overal.
als we willen dat mensen, ons quadrijders wat beter aprecieren gaan we ook wat moeite moeten doen.
ik rijd trouwens niet graag in vuilnisbelt. is mijn mening,ben quadliefhebber ,maar eerst en vooral natuurliefhebber.
als we willen dat mensen, ons quadrijders wat beter aprecieren gaan we ook wat moeite moeten doen.
ik rijd trouwens niet graag in vuilnisbelt. is mijn mening,ben quadliefhebber ,maar eerst en vooral natuurliefhebber.
-
- Quadfanaat
Alleen zo'ne roll strip kan vast komen te zitten bij veel slijk... Vrij lastig op sommige momenten!
Greetz Wicked Force
//peace to al bboys and bgirls\\
//peace to al bboys and bgirls\\
-
- Easy Quadrider
ge moet er iets voor over hebben,maar ik ben tegen het achterlaten van vuiligheid in de natuur.ik doe redelijk veel sporten in de natuur,(klimmen,mountainbiken,snowboarden,... ) het is hatelijk te moeten picknikken of camperen in de vuilte van een ander.mij is geleerd va de natuur properder achter te laten dan dak ze gevonden heb.er zijn zoveel voorbeelden van tourisme die uit de hand gelopen is .kijk maar de mount everest bv. is een grote vuilnisbelt,om slecht van te komen.dus doe een beetje moeite en "HOU ONS SPEELTERREIN PROPER " a.u.b.