Quad ongeluk in Vilvoorde! Man van 48j omgekomen!
Quad ongeluk in Vilvoorde! Man van 48j omgekomen!
Hello iedereen,
Ten eerste innige deelneming aan de familie en vrienden van de overledene!
Veel sterkte toegewenst!
Nu hoorde ik in het nieuws dat de "toch wel onveilige" quads weer redelijk
negatief worden afgeschreven in het straatbeeld,alsof er niet dagelijks
ongevallen met auto's en moto's gebeuren.
Greetz
Ten eerste innige deelneming aan de familie en vrienden van de overledene!
Veel sterkte toegewenst!
Nu hoorde ik in het nieuws dat de "toch wel onveilige" quads weer redelijk
negatief worden afgeschreven in het straatbeeld,alsof er niet dagelijks
ongevallen met auto's en moto's gebeuren.
Greetz
Yamaha Banshee 350 2011 (kleuren 2007)"Low-Rider"
Ik heb het zo juist ook gezien en een topic gemaakt erover, op het forum !
Straks wanneer het online komt post ik de link dat iedereen het kan bekijken
Dit is idd weer slechte reclame die ze maken voor quads
Er gebeuren iedere week tientallen moto-accidenten maar daar zeggen ze haast niets over, gebeurt er dan een keer een quad accident met dodelijke afloop, dan komt het direct in het nieuws
Quads zijn nog steeds populair, en het aantal quadrijders neemt nog altijd toe. Natuurlijk is de kans dat er dan een ongeval gebeurt ook groter.
Dat is met alles zo, je ziet iedere week ongevallen in de krant staan, of op het nieuws van auto's en moto's ...
Straks wanneer het online komt post ik de link dat iedereen het kan bekijken
Dit is idd weer slechte reclame die ze maken voor quads
Er gebeuren iedere week tientallen moto-accidenten maar daar zeggen ze haast niets over, gebeurt er dan een keer een quad accident met dodelijke afloop, dan komt het direct in het nieuws
Quads zijn nog steeds populair, en het aantal quadrijders neemt nog altijd toe. Natuurlijk is de kans dat er dan een ongeval gebeurt ook groter.
Dat is met alles zo, je ziet iedere week ongevallen in de krant staan, of op het nieuws van auto's en moto's ...
Yamaha Banshee 05' & 97'
CorrectieBlaster 200 schreef:ik wens veel sterkte aan vrienden en familie van die man toe.
@ RoBiN, volkomen mee eens! motor ongelukken komen veel vaker voor en daar zijn ze dan niet zo negatief over..
Daar zijn ze niet meer zo negatief over.
Vroeger was het als je een moto zag: Kijk een organen gever.
Quads zijn nog relatief nieuw dus het is logisch dat wij nu voor organen gevers worden bezien door de onwetende mens. Met moto's was het in de beginne net zo.
Binnen enkele jaren zal dat wel weer coolen.
SMC 200 groen dat is mijn quadje, je moet laag beginnen hé
-
- Quad Expert
- Contacteer:
-
- Quadrider
- cyberdrone
- Quadracer
Allereerst mijn innige deelneming.
Ik ben even de reportage op VTM gaan bezien, en ben enorm teleur gesteld hoe de verkoper met zijn quad omsprong. Effe op 2 wielen rijden, een wheely trekken, zonder bescherming, sommige zonder helm .. onze hobby weer mooi in beeld gebracht.
Hier is de link naar de clip op VTM http://www.vtm.be/asx/vtmnieuws/index_o ... _rijstijlA
Ik kan het misschien verkeerd opvatten, oordeel zelf maar ..
Ik ben even de reportage op VTM gaan bezien, en ben enorm teleur gesteld hoe de verkoper met zijn quad omsprong. Effe op 2 wielen rijden, een wheely trekken, zonder bescherming, sommige zonder helm .. onze hobby weer mooi in beeld gebracht.
Hier is de link naar de clip op VTM http://www.vtm.be/asx/vtmnieuws/index_o ... _rijstijlA
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
- pro hauler
- Toeschouwer
Helemaal mee eenscyberdrone schreef:Allereerst mijn innige deelneming.
die dealer zou zich DIEP moeten schamenpro hauler schreef:Helemaal mee eenscyberdrone schreef:Allereerst mijn innige deelneming.
onze sport staat al niet goed in het daglicht en dan gaat die MONGOOL zo rijden op de openbare weg
2017 raptor 700 SE
er is de laatste tijd nog niet genoeg slechte reclame geweest zeker,
dan rijd die nog zonder helm door het veld, op de zijwielen en dan nog eens op de achterwielen op straat,
Die zou ook beter eens nadenken voor die nog eens op tv komt
dan rijd die nog zonder helm door het veld, op de zijwielen en dan nog eens op de achterwielen op straat,
Die zou ook beter eens nadenken voor die nog eens op tv komt
http://www.demoddervossen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Quadrider
eerst en vooral mijn innege deelneming aan de familie
@ pierre dat heb met die mensen eh waar niet veel verstand inzit als ze maar eens op tv kunnen komen voor gratis reclame dan steek je zulke dingen uit ik was voor te ontploffen toen ik het zag
in het tuning milieu zaten er ook zo van die pipo's als ze maar in beeld waren geweest met hun johnnycar
en ondertussen onze hobby naar de z.k makken en dan nog voor iemand die zo'n zaak uitbaat
@ pierre dat heb met die mensen eh waar niet veel verstand inzit als ze maar eens op tv kunnen komen voor gratis reclame dan steek je zulke dingen uit ik was voor te ontploffen toen ik het zag
in het tuning milieu zaten er ook zo van die pipo's als ze maar in beeld waren geweest met hun johnnycar
en ondertussen onze hobby naar de z.k makken en dan nog voor iemand die zo'n zaak uitbaat
DBM performance
-
- Quadrider
kent iemand deze Thomas Ronsse?,
Graag zijn coordinaten via pm
Graag zijn coordinaten via pm
http://forum.extreme4x4.be - join us !