Quad ongeluk in Vilvoorde! Man van 48j omgekomen!
OK, hij heeft fout gereageerd.
maar ken die van VTM ook
ze blijven zagen tot je het doet.
had hij enkele honderd meters verder in het verlaten industriegebied gegaan, was er niet zoveel hijsa rond gemaakt.
maar je bent jong en ...
hij was fout bezig, maar denk dat er hier heel veel zitten die toch niet bij de eersten moeten gaan staan om met de steen te werpen want wie is al eens niet met de quad op een plaats geweest waar hij niet mocht komen ?
onder de sportquads, wie heeft nog geen wheelie gedaan voor de ogen van vrienden en familie op de openbare weg ?
ik denk als we allemaal in eer en geweten moeten antwoorden dat er hier niet veel zullen zeggen " ik nog niet of nog nooit of ik zal het nooit doen "
maar het is juist , hij was FOUT met wat hij deed en zeker op dat moment.
maar om hem daar nu zo voor af te schieten
typhoon,
maar ken die van VTM ook
had hij enkele honderd meters verder in het verlaten industriegebied gegaan, was er niet zoveel hijsa rond gemaakt.
maar je bent jong en ...
hij was fout bezig, maar denk dat er hier heel veel zitten die toch niet bij de eersten moeten gaan staan om met de steen te werpen want wie is al eens niet met de quad op een plaats geweest waar hij niet mocht komen ?
onder de sportquads, wie heeft nog geen wheelie gedaan voor de ogen van vrienden en familie op de openbare weg ?
ik denk als we allemaal in eer en geweten moeten antwoorden dat er hier niet veel zullen zeggen " ik nog niet of nog nooit of ik zal het nooit doen "
typhoon,
moet hem der inderdaad niet voor afschieten.
Maar hij had beter moeten weten en ZEKER voor een quadverkoper en daar wringt nu net het schoentje .
Die moeten nu juist het goede voorbeeld geven voor de sport en hun reputatie !
En als het geen quaddealer is hebben ze het zo laten uitschijnen.
Grts
Maar hij had beter moeten weten en ZEKER voor een quadverkoper en daar wringt nu net het schoentje .
Die moeten nu juist het goede voorbeeld geven voor de sport en hun reputatie !
En als het geen quaddealer is hebben ze het zo laten uitschijnen.
Grts
poor, stupid and ugly
www.demoorverkens.net
www.demoorverkens.net
@typhoon
Het is vooral de context he.
Als ze jouw opbellen en ze vertellen je dat er juist een dodelijk ongeval is gebeurd met een quad.
Dan moet je niet van de slimste zijn om dan als quaddealer op het nieuws te komen om al je kunstjes te laten zien op een steenweg, fietspad.
Het is vooral de context he.
Als ze jouw opbellen en ze vertellen je dat er juist een dodelijk ongeval is gebeurd met een quad.
Dan moet je niet van de slimste zijn om dan als quaddealer op het nieuws te komen om al je kunstjes te laten zien op een steenweg, fietspad.
LTR-450
Goes 520 max
Member of Quadperformance Racing Team
Goes 520 max
Member of Quadperformance Racing Team
-
- Quadrunner
- Contacteer:
how how jongens, ik ben al heel blij dat ze geen show gegeven hebben met een sportquad met dubbele uitlaat of zo
de leek zal nu ook wel denken "damn, die grasmachinen gaan vooruit tegenwoordig..."
soit, t kon erger, Andy vertelde vandaag wat ze NIET uitgezonden hebben
tussen haakjes : schoon kleurke had die Brute Force
de leek zal nu ook wel denken "damn, die grasmachinen gaan vooruit tegenwoordig..."
soit, t kon erger, Andy vertelde vandaag wat ze NIET uitgezonden hebben
tussen haakjes : schoon kleurke had die Brute Force
engine-addicted - Yamaha Rhino - RRC - www.vlaanderen4x4.be -
Het zal zeker niet de laatste verkeersdode met een quad zijn, laten we hier duidelijk over zijn. Dat is in het dagelijkse kost in het verkeer dat er ongevallen te betreuren vallen en ook veel met een dodelijke afloop.
Het is enkel dat de mensen de quads als een opkomende hype zien en natuurlijk gaat men dan ergens meer aandacht besteden hier rond.
Iedereen doet wel al eens een wheelie of iets op de weg, maar als men bij u aanklopt met de vraag of ge een intervieuw wilt doen over quads en dan net nadat er een ongeval met dodelijk afloop heeft plaatsgevonden, moet ge even nadenken en bezinnen wat ge doet. Op dit moment moet ge dan juist aan die reporter laten zien hoe het eigenlijk WEL allemaal zou moeten.
Just my 2 cents
Het is enkel dat de mensen de quads als een opkomende hype zien en natuurlijk gaat men dan ergens meer aandacht besteden hier rond.
Iedereen doet wel al eens een wheelie of iets op de weg, maar als men bij u aanklopt met de vraag of ge een intervieuw wilt doen over quads en dan net nadat er een ongeval met dodelijk afloop heeft plaatsgevonden, moet ge even nadenken en bezinnen wat ge doet. Op dit moment moet ge dan juist aan die reporter laten zien hoe het eigenlijk WEL allemaal zou moeten.
Just my 2 cents
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
Ook even meegelezen , maar er wordt ( bij dit ongeval ) steeds de schuld aan de quads gegeven , maar ik denk dat hier de bestuurder niet vrijuit gaat . Was toch achterop een vrachtwagen gereden , nou dat kan ook met een motor of een scooter hoor. Heb je net zo veel letsel.
Mja , wel sterkte gewenst voor de nabestaanden.
Mja , wel sterkte gewenst voor de nabestaanden.
One life-Live it !
denk dat het tijdstip gewoon ongelukkig valt,
hadden ze nu verteld dat mits een beetje beheersing je de quad wel deftig kan besturen en dit allemaal hadden laten zien was er geen probleem geweest, en idd op industrie terrein of gesloten straat, dan kwam dit veel positiever over.
Ik heb gisteren op werk ook al reactie gekregen dat het gevaarlijk was en dat er al ne dode gevallen is met de quad, toen ik die persoon vroeg of hij ook wist hoeveel motorijders en automobilisten er in het weekend gestorven waren werd het stil,
dit zijn gewoon de negatieve kanten van het populair worden, we zullen er gewoon door moeten, maar het is niet plezant als er doden vallen.
Grtz Iche
hadden ze nu verteld dat mits een beetje beheersing je de quad wel deftig kan besturen en dit allemaal hadden laten zien was er geen probleem geweest, en idd op industrie terrein of gesloten straat, dan kwam dit veel positiever over.
Ik heb gisteren op werk ook al reactie gekregen dat het gevaarlijk was en dat er al ne dode gevallen is met de quad, toen ik die persoon vroeg of hij ook wist hoeveel motorijders en automobilisten er in het weekend gestorven waren werd het stil,
dit zijn gewoon de negatieve kanten van het populair worden, we zullen er gewoon door moeten, maar het is niet plezant als er doden vallen.
Grtz Iche
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Natuurlijk doet iedereen wel eens een wheelie of ander kunstje op straat,(daar koop je ook een quad voor) maar een dealer + op camera (VTM)?typhoon schreef:OK, hij heeft fout gereageerd.
maar ken die van VTM ook
maar je bent jong en ...
typhoon,
Het is dit dat we bedoelen
Volgens mij werd er in dit spotje niet gezegd dat er van de week iemand dood op gebleven is?
Yamaha BRRRRRaptor 700 2009 SE.
http://www.yamaha-motor.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.yamaha-motor.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Quad Master
Ik heb hem gevraagd waarom hij zijn trucjes nou persé voor een intervieuw moest doen, en dat onze sport al negatief genoeg gevonden word.cd_BE schreef:Wat heb je daar ingezet?Yamaha Grizzly 700 schreef:ik heb fijne thomas even een mailtje gestuurd, ben benieuwd of ik een reactie terug krijg!
heb er bij gezet dat ik het een belachelijke actie van hem vond.
Heb trouwens net mail terug gehad met daarin : kom me dat hier vertellen
Yamaha Grizzly 700
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0
Piaa extreme white lampen
Bleu light
RHINO 660
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0
Piaa extreme white lampen
Bleu light
RHINO 660
Wat een idioot.Yamaha Grizzly 700 schreef:Ik heb hem gevraagd waarom hij zijn trucjes nou persé voor een intervieuw moest doen, en dat onze sport al negatief genoeg gevonden word.cd_BE schreef:Wat heb je daar ingezet?Yamaha Grizzly 700 schreef:ik heb fijne thomas even een mailtje gestuurd, ben benieuwd of ik een reactie terug krijg!
heb er bij gezet dat ik het een belachelijke actie van hem vond.
Heb trouwens net mail terug gehad met daarin : kom me dat hier vertellen
Ga je het hem ginder vertellen?
Eigenlijk zouden we er allemaal naar toe moeten gaan, op de quad en het hem vertellen.
SMC 200 groen dat is mijn quadje, je moet laag beginnen hé
-
- Quadverslaafde
Gisteren letterlijk in het belang van limburg :
"Quadrijder te pletter tegen vrachtwagen
Vilvoorde-Politiediensten in ons land gaan strenger optreden tegen quadrijders, omdat ze opvallend meer dan andere motorrijders de verkeersregels aan hun laars lappen en dus een gevaar voor zichzelf en andere weggebruikers vormen. Bovendien verstoren ze de rust in natuurgebieden. Het aantal klachten stijgt wekelijks. Vorig jaar werden in ons land bijna 5000 nieuwe voertuigen ingeschreven, 5 jaar geleden waren er dat geen 1000. Afgelopen weekend nog reed een 48-jarige man in vilvoorde met hoge snelheid met zijn quad op een geparkeerde vrachtwagen. De bestuurder was op slag dood. "
We zullen ons nu aan alles mogen gaan verwachten.
"Quadrijder te pletter tegen vrachtwagen
Vilvoorde-Politiediensten in ons land gaan strenger optreden tegen quadrijders, omdat ze opvallend meer dan andere motorrijders de verkeersregels aan hun laars lappen en dus een gevaar voor zichzelf en andere weggebruikers vormen. Bovendien verstoren ze de rust in natuurgebieden. Het aantal klachten stijgt wekelijks. Vorig jaar werden in ons land bijna 5000 nieuwe voertuigen ingeschreven, 5 jaar geleden waren er dat geen 1000. Afgelopen weekend nog reed een 48-jarige man in vilvoorde met hoge snelheid met zijn quad op een geparkeerde vrachtwagen. De bestuurder was op slag dood. "
We zullen ons nu aan alles mogen gaan verwachten.
- cyberdrone
- Quadracer
Tja, t'was te verwachten he, de politie zit op zo een momenten te wachten om in te grijpen.
Er zit maar 1 ding op, zorgen dat je voorbeeldig rijd en de verkeers regels niet aan je laars lapt .
Ik werk in Vilvoorde kom regelmatig met de quad naar het werk. Vandaag heb ik (toevallig of niet, ik weet het niet ) een politie wagen achter mij gehad voor een 10 minuten. Daarna zijn ze me voorbij gestoken en staken zelfs hun handje omhoog .
Dus niet pannikeren ..
Er zit maar 1 ding op, zorgen dat je voorbeeldig rijd en de verkeers regels niet aan je laars lapt .
Ik werk in Vilvoorde kom regelmatig met de quad naar het werk. Vandaag heb ik (toevallig of niet, ik weet het niet ) een politie wagen achter mij gehad voor een 10 minuten. Daarna zijn ze me voorbij gestoken en staken zelfs hun handje omhoog .
Dus niet pannikeren ..
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates