Kawasaki klf300 1998 met papieren!
Kawasaki klf300 1998 met papieren!
hallo,
is dit kwalitatief een goed ding in verhouding tot de prijs? of is dit zo'n ding wat na een beetje door het bos al an diggelen ligt?
voor foto's www.marktplaats.nl en dan zoeken op: 10047524713 (is advertentienummer) (snap niet precies hoe die link kan neerzetten)
Kawasaki KLF 300 2X4
300CC 4-Takt.
Semi automaat 5 versnellingen en achteruit.
INCL BENODIGDE DOCUMENTEN OM RDW TE LATEN KEUREN!
Verkeerd in goede staat.
- Achteruit.
- Bagage rekken voor en achter.
- Electrische start en Handstart.
- Nieuwe Banden.
- Trekhaak.
- Schijfremmen voor dubbel en achter enkel.
- Verlichtingspakket.
Een nette betrouwbare merk quad die voor diverse doeleinden geschikt is.
Heeft onlangs een beurt gehad.
Prijs 2350,-
heeft iemand tips of aanbevelingen om naar te kijken als ik hem ga bekijken.
alvast bedankt!
is dit kwalitatief een goed ding in verhouding tot de prijs? of is dit zo'n ding wat na een beetje door het bos al an diggelen ligt?
voor foto's www.marktplaats.nl en dan zoeken op: 10047524713 (is advertentienummer) (snap niet precies hoe die link kan neerzetten)
Kawasaki KLF 300 2X4
300CC 4-Takt.
Semi automaat 5 versnellingen en achteruit.
INCL BENODIGDE DOCUMENTEN OM RDW TE LATEN KEUREN!
Verkeerd in goede staat.
- Achteruit.
- Bagage rekken voor en achter.
- Electrische start en Handstart.
- Nieuwe Banden.
- Trekhaak.
- Schijfremmen voor dubbel en achter enkel.
- Verlichtingspakket.
Een nette betrouwbare merk quad die voor diverse doeleinden geschikt is.
Heeft onlangs een beurt gehad.
Prijs 2350,-
heeft iemand tips of aanbevelingen om naar te kijken als ik hem ga bekijken.
alvast bedankt!
-
- Quad Master
- cyberdrone
- Quadracer
Wel keuring op als ik het goed kan lezen, dus ik denk dat ie niet op de openbare weg mag ...weet niet hoe dat in NL is ..
Ik denk wel dat het een degelijke quad is, misschien kun je er nog wat vanafpingelen.
Ik denk wel dat het een degelijke quad is, misschien kun je er nog wat vanafpingelen.
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
voor 1500 euro heb ik geboden en ik moet hem bellen als ik nog interesse heb..
is het zo bij deze quad dat er veel onderhoud aanzit?
uit het jaar 1998,.. zijn er nog tips waar ik op moet letten als ik hem ga bekijken?
ja er staat dat het RWD gekeurt kan worden.. hier zal ik nog achteraan gaan.. is dit duur als je hem laat keuren voor op openbare weg.. dit is wel de bedoeling dus.
is het zo bij deze quad dat er veel onderhoud aanzit?
uit het jaar 1998,.. zijn er nog tips waar ik op moet letten als ik hem ga bekijken?
ja er staat dat het RWD gekeurt kan worden.. hier zal ik nog achteraan gaan.. is dit duur als je hem laat keuren voor op openbare weg.. dit is wel de bedoeling dus.
- cyberdrone
- Quadracer
de volgende link bevat wat tips voor de aankoop van de occasie quad
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=10771
Ivm die keuring weet ik niet, in België zijn we niet verplicht om naar de keuring te gaan met onze quad.
Ik zou er wel even een testrit mee doen en zien hoe hij rijd, of er niet teveel piept of klettert, kijk naar eventuele olie lekjes en of hij niet teveel scheef trekt als je rijd, bij het remmen en of optrekken.
Veel succes !
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=10771
Ivm die keuring weet ik niet, in België zijn we niet verplicht om naar de keuring te gaan met onze quad.
Ik zou er wel even een testrit mee doen en zien hoe hij rijd, of er niet teveel piept of klettert, kijk naar eventuele olie lekjes en of hij niet teveel scheef trekt als je rijd, bij het remmen en of optrekken.
Veel succes !
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
-
- Quad Expert
- Contacteer:
-
- Quadrunner
- Contacteer:
voor hem in Nl op de weg te krijgen, moet je naar de RDW met je aankoopfaktuur op basis van dat bedrag berekenen ze de BPM en naargelang leeftijd en/of opties kan dat schommelen.
let wel , na de BPM moet je ook nog s je kenteken aanvragen
let wel , na de BPM moet je ook nog s je kenteken aanvragen
engine-addicted - Yamaha Rhino - RRC - www.vlaanderen4x4.be -
-
- Toeschouwer