Quad ongeluk in Vilvoorde! Man van 48j omgekomen!

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
BLUE BUCK
Quadrider
Quadrider

Bericht door BLUE BUCK »

typhoon schreef:
Sharky #3 schreef:Mij zullen ze niet meer vies bekijken...

De jacht op de quad is geopend.

In Geraardsbergen komt er een decreet om de quads in ALLE veldbanen te verbieden.
Laat dat net de thuisbasis zijn van een quadclub.
Vele gemeenten volgen dit voorbeeld.

We zeggen al langer dat het 5 voor 12 is.

Maar als er actie ondernomen moet worden blijven ze liever thuis. Of beter nog, gaan rijden met de quad...
dan is dat simpel hé
ik ben ook van g'bergen.
we gaan gewoon rondje rijden in het stadscentrum op zaterdag en zondag als we op de veldbanen niet meer mogen.
dan zullen ze weer komen melken dat er geluidsoverlast is.
en wat gaan ze dan doen ?
een verbod om op het grondgebied g'bergen nog te rijden met een quad ?

om een dicreet uit te schrijven moet er ook een goede motivatie achter zitten, ben eens benieuwd wat deze gaat zijn of worden ?

typhoon,

Misschien moeten jullie bij de volgende verkiezingen eens informeren welke partij pro-quad is en dan iedereen trachten te overtuigen om voor die partij te stemmen, of desnoods zelf een partij oprichten.
Sharky #3
Quad Master
Quad Master

Bericht door Sharky #3 »

JR
Quad Master
Quad Master

Bericht door JR »

LDD is inderdaad pro motorsport
‰ Quadracing Team
FlangleR
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door FlangleR »

ja de mensen van erasmus hebben hun naam in g'bergen gemaakt he :evil:
Dozo
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Dozo »

FlangleR schreef:ja de mensen van erasmus hebben hun naam in g'bergen gemaakt he :evil:

euh verklaar je nader ...?
wantjes #9
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door wantjes #9 »

FlangleR schreef:ja de mensen van erasmus hebben hun naam in g'bergen gemaakt he :evil:
waar slaat dat op?
bwa kzal er maar niet teveel op ingaan
Erasmus all the way!
svenneke #46
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door svenneke #46 »

Ja dat zou ik ook eens willen weten wat hij daarmee bedoeld.
cd_BE
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door cd_BE »

BLUE BUCK schreef: Misschien moeten jullie bij de volgende verkiezingen eens informeren welke partij pro-quad is en dan iedereen trachten te overtuigen om voor die partij te stemmen, of desnoods zelf een partij oprichten.
Daar had ik het vandaag nog over. De partij: quad-voor-jou :D
SMC 200 groen dat is mijn quadje, je moet laag beginnen hé
FlangleR
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door FlangleR »

wantjes #9 schreef:
waar slaat dat op?
bwa kzal er maar niet teveel op ingaan
neeneen wantjes ge moet daar niets slecht achter zoeken he... :wink:

gewoon jullie club zit in g'bergen en wie zien de mensen daar passeren met ulle vestjes aan

snapte,niet slecht bedoeld nor de club toe he jongens :bier:

als ik daar eens meegereden had met jullie en filip bij door g'bergen hebben was het van het 1 gezaag naar het andere,ook al reden we kalm als er andere mensen rond waren

gewoon voor de quad komen staan ,uit ulle boerderij komen spring als roepend ,sommigen kunnen het gewoon niet af en als ze steeds dezelfde vestjes zien is hun vooroordeel snel gemaakt he,ge moet ze me niet leren kennen zo een mensen

hier in straat vorig jaar nen hond onder mijn wielen terecht gekomen,kende da zo een maltezerken...
die ziet me afkomen en loopt er recht onder en den eigenaar razend want ik was de zot op de quad volgens hem,neeneen,honden aan de leiband en op uwen hof houden dan hedde da niet voor...

nog is niet slecht naar erasmus toe he :wink:
wantjes #9
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

dacht het wel dat je zoiets bedoelde, maar het is just wat ge zegt, de concentratie van quads hier in GB is enorm.
't is daarom dat ik laatst lastig was als anderen met juist dezelfde rode vestjes en witte belettering kwamen opdraven(tss door: kwil daar ook niet verder op ingaan)
Denk dat ze hier het lastigste zijn omdat het stadsbestuur verleden jaar een slag verloren heeft tegen ons, ze dachten dat we maar ja gingen knikken en alles zijn beloop laten gaan, goe mis!
soit, we zien wel hoe het afloopt, we zll er alles aan doen om ons ritten te behouden, desnoods terug als verleden jaar: met advocaat!(maar 't zal nu wel moeilijker worden)
Erasmus all the way!
cd_BE
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door cd_BE »

rode vestjes en witte belettering ik mis precies iets :D

Zijn dat de clubkleuren?
wantjes #9
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

cd_BE schreef:rode vestjes en witte belettering ik mis precies iets :D

Zijn dat de clubkleuren?
niks van aantrekken, kben het ook al vergeten.
:mrgreen:
Erasmus all the way!
cd_BE
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door cd_BE »

wantjes #9 schreef:
cd_BE schreef:rode vestjes en witte belettering ik mis precies iets :D

Zijn dat de clubkleuren?
niks van aantrekken, kben het ook al vergeten.
:mrgreen:
Ook goed :duimhoog:

Terug on-topic:
Wat die randdebiel van een dealer voor ons verknoeid heeft met zijn idioot rijgedrag tijdens de VTM reportage. kunnen we niet laten zien hoe het wel moet?
Telefacts gaat normaal gezien toch verder met achtergrondinformatie bij de actualiteit met achtergrond reportages.

Dit staat ook op hun site:
Als er nieuwe trends de kop opsteken in Vlaanderen, dan is Telefacts vaak de eerste om deze aan te kaarten
Redenen te meer om dieper op onze sport in te gaan. We moeten enkel iemand vinden die begrip heeft voor onze sport.
ICHE
Quad Master
Quad Master

Bericht door ICHE »

misschien die Kerel toch niet zo hard afschieten hé,

ik zou eerst zijn heel verhaal eens willen horen alvorens dat te doen.
dat de quads zo negatief in beeld zijn is niet zijn schuld hé, diegene die constant crossen op plaatsen waar het niet mag en vooral diegene die geen respect hebben voor natuur en medemens, die zijn de oorzaak en reden dat we nu zo bekeken worden,
Trouwens bij het zien van die beelden en wat hij doet met die quad gaan de meeste mensen nog altijd zeggen van wauw die kan da nogal, das ne stuntman die weet waar hij mee bezig is, ... .

Allé een beetje verdraagzaamheid hé mensen, 't begint bij u eigen en daarna kan je dat pas van de rest verwachten,

Grtz
Ikke :bier:
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
FlangleR
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door FlangleR »

idd,thomas zou hier ook is moeten kunnen reageren he,ik heb gezien dat em daar zo ewa van een terrein heeft achter de winkel,voor hetzelfde heeft em daar aan het rijden geweest ook h emaar dat zullen ze op vtm niet zeggen he

en telefacts...man man man blijf daarvan weg he,ga dan liever bij de mensen van koppen aankloppen als je een deftige reportage wil die wel in ons voordeel kan uitdraaien maar dan nog ,hoe stiller je het houd hoe minder slapende honden ge wakker maakt...

zo een repo kan positief uitdraaien maar ook helemaal verkeerd dusja 2strijd he...

telefacts,als die u contacteren laat ze gewoon links liggen want ze blijven zoeken tot ze het 1 of ander randgeval gevonden hebben die al hun vragen wil beantwoorden op hun manier en de mafste stoten uitsteekt

ze hebben al zoveel mensen bij hun pietje gehad :muur:
Plaats reactie