Quad ongeluk in Vilvoorde! Man van 48j omgekomen!
Krijg ook regelmatig vieze blikken. Als je soms van die oudere mensen of moeders met een kinderwagen ziet in de buurt van een zebrabad en je komt met een quad aan kijken ze al van oei we zullen maar wat achteruit gaat, er komt weer een maniak aan. Als je dan stopt en je laat ze passeren, die blik is goud waard.DaZoe schreef:Is toch algemeen dat de mensen quads als 'marginaal' beschilderen of ben ik enige hier die die vieze blikken opmerkt op de baan ...
tzal waarschijnlijk de omgeving zijn die het doet (Mechelen btw)
In morsel ook, de statielei, als er iemand wil oversteken, stop ik met mijn quad altijd.
Het enige waar ik me aan erg is als ik aan de normale snelheid rij en de mensen teken doen dat ik moet vertragen, dan ben ik kwaad.
SMC 200 groen dat is mijn quadje, je moet laag beginnen hé
cd_BE schreef:Krijg ook regelmatig vieze blikken. Als je soms van die oudere mensen of moeders met een kinderwagen ziet in de buurt van een zebrabad en je komt met een quad aan kijken ze al van oei we zullen maar wat achteruit gaat, er komt weer een maniak aan. Als je dan stopt en je laat ze passeren, die blik is goud waard.DaZoe schreef:Is toch algemeen dat de mensen quads als 'marginaal' beschilderen of ben ik enige hier die die vieze blikken opmerkt op de baan ...
tzal waarschijnlijk de omgeving zijn die het doet (Mechelen btw)
In morsel ook, de statielei, als er iemand wil oversteken, stop ik met mijn quad altijd.
Het enige waar ik me aan erg is als ik aan de normale snelheid rij en de mensen teken doen dat ik moet vertragen, dan ben ik kwaad.
hehe inderdaad
zelfs men buren komen al is op straat loeren als ik met men 'blastertje' vertrek en das dan nog standaart ... vraag me af wat ze gaan doen als ik een raptor op de oprit heb staan
toch het enige spijtige aan deze hobby
~ Yamaha Raptor 2007 700cc R SpecialEdition ~
~ RIP Blaster 2003 200cc ~
Mijn buren vinden het dan weer plezant. Ze hebben kleine kinderen en als ik dan met mijn quad voor de deur staan komen die kleintjes met grote ogen kijken.
Zet ik ze er altijd eens op, vinden ze geweldig. En zo blijven mijn buren ook gelukkig. als ik 's nachts laat thuis kom klagen ze ook niet van het lawaai
Zet ik ze er altijd eens op, vinden ze geweldig. En zo blijven mijn buren ook gelukkig. als ik 's nachts laat thuis kom klagen ze ook niet van het lawaai
SMC 200 groen dat is mijn quadje, je moet laag beginnen hé
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Al dat gezaag en miserie als je op baan of veldwegen rijdt werd ik kotsbeu en ben dan geleidelijk aan overgestapt op crossen. Minstens even veel fun en geen gezeur meer.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
-
- Easy Quadrider
- cyberdrone
- Quadracer
Ik heb ook al vieze blikken gehad , wandelaars die me 'the finger' gaven (mooi voorbeeld voor hun kinderen die erbij liepen ) maarja, soms kan ik ze echt geen ongelijk geven. T'is niet alleen bij quad's, ook bij cross-moto's, jeeps, en andere motor voertuigen die buiten het normale vallen.
Moest ik een buur hebben die ieder zondag ochtend zijn quad met open uitlaat laat warm lopen op de oprit, en na de rit hem afspuit dat de modder tot op mijn wagen zou spatten zou ik ook niet tevreden zijn.. (NO KIDDING ! dat heeft mijn broer dus ieder weekend voor ..)
Zoals Iche en een paar anderen al gezegd hebben, begin bij jezelf, en probeer anderen aan te sporen om ook een mooi voorbeeld te geven en onze hobby een beetje in een beter daglicht te krijgen.
Moest ik een buur hebben die ieder zondag ochtend zijn quad met open uitlaat laat warm lopen op de oprit, en na de rit hem afspuit dat de modder tot op mijn wagen zou spatten zou ik ook niet tevreden zijn.. (NO KIDDING ! dat heeft mijn broer dus ieder weekend voor ..)
Zoals Iche en een paar anderen al gezegd hebben, begin bij jezelf, en probeer anderen aan te sporen om ook een mooi voorbeeld te geven en onze hobby een beetje in een beter daglicht te krijgen.
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
cd_BE schreef:the finger heb ik ook een keer gehad. Van een getunde pimp mobiel met rasechte johnies die naar bonk bonk muziek luisteren en denken dat ze stoer zijn.
Op een baan van 50 rij ik dus 50 en die apen halen me in tegen zeker 100. Een schande.
hehehe !
den pimptijd met de autokes ... waar is den tijd
~ Yamaha Raptor 2007 700cc R SpecialEdition ~
-
- Toeschouwer
re
R.I.P meer kan ik niet zeggen,
maar kvind het wel logisch dat er meer over quad-ongevallen word gespeculeerd dan over motoren, quads zijn nu wel in opmars maar vrij zeldzaam nog dus is het toch logisch dat er sneller met de vinger gewezen zal worden, je hebt het wel gezien enkele jaren terug met de concorde.
er vliegt er geen enkele meer van rond en heeft in heel zijn bestaan slechts 1 accident gehad.
dus gewoon iets unieks ( dat vond ik er toch van) gewoon aan banden leggen omwille van 1 ongeval.
grtz BaD HaBbIts
maar kvind het wel logisch dat er meer over quad-ongevallen word gespeculeerd dan over motoren, quads zijn nu wel in opmars maar vrij zeldzaam nog dus is het toch logisch dat er sneller met de vinger gewezen zal worden, je hebt het wel gezien enkele jaren terug met de concorde.
er vliegt er geen enkele meer van rond en heeft in heel zijn bestaan slechts 1 accident gehad.
dus gewoon iets unieks ( dat vond ik er toch van) gewoon aan banden leggen omwille van 1 ongeval.
grtz BaD HaBbIts