Banden

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
Plaats reactie
Grizzly Force
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 20
Lid geworden op: do 24 aug, 2006 12:13
Locatie: Hoeleden

Banden

Bericht door Grizzly Force »

Hallo allemaal,

Vermits mijn banden op mijn Grizzly bijna versleten zijn, ben ik aan't zien wat voor banden ik ga nemen. Ik had gedacht aan Kenda Bearclaws. Wat is de beste configuratie (maten) voor een Grizzly 660. Ik wil zeker en vast niet dat de banden aanlopen, voor of achteraan! Heeft een Grizzly meer slijt en meer verbruik als er Bearclaws opzitten? Wat is de richtprijs? Kunnen deze banden op de orginele velgen?

Alvast bedankt!
(degene die alle vragen correct kan beantwoorden krijgt van mij pinten! :bier2: )

Grizzly Force :spieren:
HaSaW
Yamaha Grizzly 700
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1516
Lid geworden op: zo 16 jul, 2006 13:42
Locatie: zakkemakke

Bericht door Yamaha Grizzly 700 »

Vermits mijn banden op mijn Grizzly bijna versleten zijn, ben ik aan't zien wat voor banden ik ga nemen. Ik had gedacht aan Kenda Bearclaws. Wat is de beste configuratie (maten) voor een Grizzly 660. Ik wil zeker en vast niet dat de banden aanlopen, voor of achteraan! Heeft een Grizzly meer slijt en meer verbruik als er Bearclaws opzitten? Wat is de richtprijs? Kunnen deze banden op de orginele velgen?
een grizzly 660 kan de maten 25 inch tot 27 inch gemakkelijk aan.
het ligt er aan of je veel op het terrein zit of veel op de weg.
Slijtage van de lagers zal ietsjes harder gaan, benzine verbruik valt wel mee
banden passen op de originele velgen
:bier2:
Yamaha Grizzly 700
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0
Piaa extreme white lampen
Bleu light

RHINO 660
Grizzly Force
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 20
Lid geworden op: do 24 aug, 2006 12:13
Locatie: Hoeleden

Bericht door Grizzly Force »

Vermits jij toch een zeer ervaren Grizzly rijder bent, wat zou jij nemen? Ik rij eigenlijk de mix van onverhard, modder en asfalt.
HaSaW
brute franky
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 14
Lid geworden op: zo 03 sep, 2006 15:56

Bericht door brute franky »

Grizzly Force schreef:Vermits jij toch een zeer ervaren Grizzly rijder bent, wat zou jij nemen? Ik rij eigenlijk de mix van onverhard, modder en asfalt.

ik zou dan ne maxxis bighorn nemen. is ne vrij goede band in terrein. en rijdt nog is heel goed op de weg. is nen echte all terain band. :wink:
Yamaha Grizzly 700
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1516
Lid geworden op: zo 16 jul, 2006 13:42
Locatie: zakkemakke

Bericht door Yamaha Grizzly 700 »

Grizzly Force schreef:Vermits jij toch een zeer ervaren Grizzly rijder bent, wat zou jij nemen? Ik rij eigenlijk de mix van onverhard, modder en asfalt.
zeer zeker de bighorn nemen. zijn geweldig in het terrein en op de weg. en ook nog eens zeer slijt vast, hij kost wel wat meer (ongeveer 110-120 per band) maar dan heb je een top band :applaus:
Yamaha Grizzly 700
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0
Piaa extreme white lampen
Bleu light

RHINO 660
Plaats reactie