Aankoop quad
Aankoop quad
ja het is zover
ik had de kleine een quad beloofd indien goed rapport , ik mag afdokken
Nu de hamvraag => hoeveel
ik zoek een quad niet te duur waar ik (95 kg) en de kleine ( 13 jaar ) op kan
alle raad is welkom
ik had de kleine een quad beloofd indien goed rapport , ik mag afdokken
Nu de hamvraag => hoeveel
ik zoek een quad niet te duur waar ik (95 kg) en de kleine ( 13 jaar ) op kan
alle raad is welkom
-
- Quad Expert
- Contacteer:
-
- Quad Expert
- Contacteer:
http://www.yamaha-motor.com/sport/produ ... mpare.aspx
die raptor moet je dan ook niet nemen, blaster is zelfs iets hoger in zadelhoogte.
Raptor 350 is dan mischien iets moest een blaster niet bevallen.
die raptor moet je dan ook niet nemen, blaster is zelfs iets hoger in zadelhoogte.
Raptor 350 is dan mischien iets moest een blaster niet bevallen.
-
- Quadverslaafde
Honda TRX 250 , Kymco KXR/Maxxer 250 , Kymco Maxxer 300 , Kymco MXU 150/250/300 , Suzuki LT-Z 250 , Polaris Phoenix 200 , Polaris Sawtooth 200 , Arctic cat 250 2x4 , Arctic cat DVX 250 , Can-Am DS 250 , E-ton Viper 150 , E-ton Vector 250 , er is meer dan alleen maar Yamaha é jongens ! ge moet die mens wa keus geve
A.T.T. RACING www.attracing.be
Officieel deler Polaris,Kymco,E-Ton
Officieel deler Polaris,Kymco,E-Ton
- cyberdrone
- Quadracer
hij zal er in ieder geval niet mee op de openbare weg mogen als hij maar 13 is, er zijn inderdaad meer merken dat enkel Yamaha, ik denk dat het ook te zien valt wat je budget is en er garantie op wil hebben of niet. hou er ook een beetje rekening met de veiligheid van je zoon. Ik zou niet dadelijk een te krachtige quad kopen en ook investeren in een body armor voor uw zoontje.
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
-
- Easy Quadrider
wat dacht je van een adly .die is wel prijslijk .een 300cc heb je al voor 4000€ zonder opties natuurlijk .
www.adly.be
www.adly.be
-
- Easy Quadrider
hallo , zoals eerder vermeld valt de adly wel in die prijsklasse .korky schreef:hallo allemaal ik ben op zoek naar een nieuwe quad heb een maand geleden een ongeval gehad en quad is pertotal nu zoek ik een nieuwe hij mag ongeveer tot 3500 euro kosten wie kan mij helpen aub mijn vorige was een massai A300
Alvast bedankt allemaal
ziehier de mijne , een adly 300 sport 1.
Shot with Digimax A502 at 2007-07-21
www.adly.be
veel plezier met uw volgende quad zou ik al zeggen .
ik zou je toch een blaster aanraden : een occasie , die kost wat minder en die zal voor beide wel voldoen hoor ...
ik ken iemand van 10 jaar die met een blaster rijd en die quad is zeker niet te groot maar ook niet te klein
heb je al een keuze gemaakt ?
ik ken iemand van 10 jaar die met een blaster rijd en die quad is zeker niet te groot maar ook niet te klein
heb je al een keuze gemaakt ?
suzuki ltz 400 zwart 2007 >gaat als de brandweer ;), maar dan zonder sirene
-
- Quad Expert
- Contacteer: