ongeval

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
cd_BE
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door cd_BE »

Blaster 200 schreef:ik heb zelf blaster en kan er ook niet echt zo erg langs gaan liggen, gewoon zoiets proberen. na een tijdje let je er niet zo meer op. maar nu weer back on topic :wink:
Idd terug on-topic, merci voor de tip in elke geval. :applaus:

korky, laat ons weten hoe het afloopt met je verzekering hé.
SMC 200 groen dat is mijn quadje, je moet laag beginnen hé
Tramonto
Quadracer
Quadracer

Bericht door Tramonto »

Vind dit ook zeer jammer voor je, maar je vriend zal dit ook wel niet express gdn hebben e.
Hopelijk krijg je alles terug, enzo niet leg je vriend idd de rest hopelijk bij. Want vriendschap is belangrijker dan wat euries.

We duimen :wink: :wink:
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Contacteer:

Bericht door No Limit W-tec »

Nog maar eens het bewijs dat er dringend betere reglementering moet komen in de quadsector.

1. Rijbewijs Q zoals in Frankrijk (ok, gaat mindere verkoop opleveren maar dan moet het maar zo) voor quads met minimale opleiding
2. Duidelijke wetgeving omtrent verlichting, bescherming, en andere eisen
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
karl
Quadrider
Quadrider

Bericht door karl »

Hoi,
Een spijtig voorval,
heb ooit eens een goede kameraad van mij met mijn moto (750) laten rijden en ik achterop.
3 De bocht ging het al mis,tegen de grond en de berm in,gelukkig waren we niet gewond maar aan mijn motorfiets was behoorlijk wat schade + noch mijn lederen pak naar de kl'''e.
Hij heeft mij toen alles tot op de laatste cent terug betaald.

Nu ik hoop dat je kameraad je ook alles terug betaald want van de verzekering ga je niets "krijgen "of je zou een full risk verzekering moeten hebben.
Je hebt hem de toestemming gegeven dat hij op je quad mag rijden en de familiale betaald bij zo een ongeval niets,Ze zou wel betalen als jij zelf gereden had en door hem zijn schuld een ongeval had.
Maar ik hoop voor je dat je tog iets kan regelen.

grt.
Charger69
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Charger69 »

.
Laatst gewijzigd door Charger69 op ma 22 mar, 2010 04:52, 1 keer totaal gewijzigd.
cd_BE
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door cd_BE »

:duimhoog:

Ik ook
SMC 200 groen dat is mijn quadje, je moet laag beginnen hé
korky
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door korky »

hey.
ik vind dat schoon van u dat je in de kosten deelde van je vriend ik zou dat ook zeker doen maar niet iedereen is zoals jij en ik ik weet het niet of dat hij gaat willen betalen en zo niet wat moet ik dan doen en alle rekeningen zoals dokter ziekenhuis en alle onderzoeken lopen zeer hoog op kzal waarschijnlijk geopeerd worden ik heb geen geluk voor het moment ik hoop dat hij zich echt als vriend wil gedragen groeten kristof
Charger69
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Charger69 »

Ik zou gewoon eens een gesprek met hem voeren hierover, en hopelijk begrijpt hij uw standpunt. En natuurlijk gedraagt hij zich als een echte vriend en deelt in de kosten.

Ik lees dat je geopereerd moet worden, hopelijk niet te ernstig. Ik wens u nu alvast een spoedig herstel toe en dat het in de eerste plaats op het gebied van de gezondheid helemaal terug in orde komt :wink: Succes.
DaZoe
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door DaZoe »

Blaster 200 schreef:ik heb zelf blaster en kan er ook niet echt zo erg langs gaan liggen, gewoon zoiets proberen. na een tijdje let je er niet zo meer op. maar nu weer back on topic :wink:
heb ook nen blaster en dat hangen gaat tamelijk , is te zien wat ondergrond denk ik + als ge teveel doorhangt ligt ge er maar dat risico moet ge er bijnemen he ;)
~ Yamaha Raptor 2007 700cc R SpecialEdition ~
~ RIP Blaster 2003 200cc ~
cobby
Quadracer
Quadracer

Bericht door cobby »

Ik lees dat je terug een quad zoekt, dus ga ik er van uit dat het een beetje beter gaat met de gezonheid.
Vind ik altijd tof om te horen dat het weer een beetje beter gaat.
Voor je budget moet het wel lukken om een tweedehanse yamaha 350 aan te schaffen.
Kijk maar eens in mijn garage wat je kan kopen als je goed uitkijkt.
En deze was zeer goed in orde als ik hem kocht, nu nog steeds natuurlijk en het beestje ziet af en toe eens goed af zenne.
Dus da moet zeker lukken.
Veel geluk met de zoektocht naar een andere quad en een spoedig volledig herstel .
Grts
poor, stupid and ugly
www.demoorverkens.net
korky
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door korky »

dank u heb jij soms ocasies staan of wat bedoel je met je garage en wat voor quad raad jij me aan liefst gehomologeerd voor 2 personen alvast bedankt
cobby
Quadracer
Quadracer

Bericht door cobby »

korky schreef:dank u heb jij soms ocasies staan of wat bedoel je met je garage en wat voor quad raad jij me aan liefst gehomologeerd voor 2 personen alvast bedankt
Ik persoonlijk ben een grote yamaha fan, dus als ik aanraad zeg ik yamaha :afgestudeerd:
Hoe je een quad voor twee personen homologeerd weet ik niet en ga u daar dus geen blaaskes over wijsmaken.
Maar met mijn garage bedoel ik "mijn garage" op het forum waar iedereen zijn quad kan showen.
Deze kan je zien onder de avatar van een persoon als die een garage heeft.
Daar vind je aankoopprijs en moddificatie's van de quads die de persoon er aan gegeven heeft.
Ik wou dat ik er een paar over had staan in men garage thuis :wink:
Dan had ik centjes genoeg en had ik een garage !

Grts
poor, stupid and ugly
www.demoorverkens.net
Rocky
Quadrider
Quadrider
Contacteer:

Bericht door Rocky »

Trieste zaak.

Wanneer gaan de moto rijders nu eens inzien dat een moto geen quad is.
Dit is het zoveelste geval dat een "ervaren" motorijder uit de bocht gaat met een quad, omdat ze denken dat ermee kunnen rijden.

Zoals No Limit al zei: misschien is het beter dat er voor quads ook een apart rijbewijs en opleiding komt...

Ik laat NOOIT iemand rijden met mijn eigen quad, en zelfs zelden een ervaren "quad" rijder.

Het is zowieso al een kostelijke hobby, en bij schade zijt ge toch steeds de pineut.
<-Kawasaki Brute Force 750 4x4i Silver '06->
DYNOJET Kit - Moose Powerbox - 26" Bighorns - Garmin Streetpilot III deluxe

Visit my site:
http://www.henskens-vanmechelen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Tramonto
Quadracer
Quadracer

Bericht door Tramonto »

Rocky schreef:Trieste zaak.

Wanneer gaan de moto rijders nu eens inzien dat een moto geen quad is.
Dit is het zoveelste geval dat een "ervaren" motorijder uit de bocht gaat met een quad, omdat ze denken dat ermee kunnen rijden.

Zoals No Limit al zei: misschien is het beter dat er voor quads ook een apart rijbewijs en opleiding komt...

Ik laat NOOIT iemand rijden met mijn eigen quad, en zelfs zelden een ervaren "quad" rijder.

Het is zowieso al een kostelijke hobby, en bij schade zijt ge toch steeds de pineut.
Echt niet, er zijn al genoeg apparte rijbewijzen :? :verymad: TE TE TE breng ze niet op ideëen :ster:
korky
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door korky »

ja juillie hebben gelijk maar een speciaal rijbewijs halen vind ik eeb eetje overdreven je gaat alicht moeten een rijbewijs halen om met je fiets te rijden of te voet te gaan ik was in fout en mocht het niet toelaten om hem te laten rijden maar gebeurd is gebeurd en het belangrijkste is dat ik nog leef maandag gaan ze me opereren en ik hoop dat dat goed afloopt maar ik zal zeker een nieuwe quad kopen want ik hou van de sport ik rijd al 10 jaar met de quad wees gerust ik zal de dezelfde fout niet meer maken ok wens me sucses voor maandag en daarna ga ik om mijn nieuwe quad groeten allemaal vanwege kristof
Plaats reactie