Welke quad voor 2000euro ?
Welke quad voor 2000euro ?
Hallo !
Ten eerste, ik zal mij even voorstellen want dit is mn eerste berichtje hier.
Mijn naam is Dix Willems, ben bijna 19 en ik ben opzoek naar een quad.
Heb al redelijk wat rij ervaring (2jaar gekart, 4jaar motorcross (125cc Suzuki ) en nu bijna jaar auto rijbewijs.)
Waar ben ik naar opzoek?
Ik ga mijn auto (Citroen AX, 77,000km, 2e eigenaar etc.) verkopen (of inruilen) tegen een quad.
Mijn budget is 2000euro en ik zoek een quad met kenteken (!) voor voornamelijk woon-werk verkeer, wat bospaden en uiteraard voor de fun.
Ik heb al heel wat rond gekeken en gelezen op dit forum en ben al heel stuk wijzer.
Ik ben zover gekomen dat ik twijfel tussen 2 dingen:
1: Zo'n 200cc Italbike quad (ik heb gelezen op dit forum dat ze 1jaar garantie leveren, en dat staat ook op hun site: http://www.italbike.be/nl/garantie.htm )
Deze quad, met honda replica blok, staat ook wel bekend als Bashan of AGM.
Waarom voor mij deze optie?
Ik vind hem vooral heel mooi, het is nieuw en niet tweedehands en vooral, ik vind hem echt mooi! (Persoonlijk )
En past precies binnen mn budget (iets meer dan 2000 euro incl kenteken.)
Link: http://www.alexander-tweewielers.nl/sho ... 074007.jpg
2: Yamaha breeze of yamaha blaster.
Uiteraard omdat yamaha bekender (daardoor beter?) is..
Voor de rest is het waarschijnelijk makkeleijker om onderdelen te krijgen etc.
Maar ik vind de breeze zoiezo niet zo mooi en de blaster is vaak buiten mijn budget.
Vooral Breeze met het 'normale' kenteken-voorlicht vind ik niet mooi, zoals deze link:
Link: http://bigthumbs.marktplaats.nl/kopen/t ... 209972.jpg
Mijn vraag aan jullie is dus,
wat kan ik beter doen?
Mijn keuze gaat uit naar de Italbike omdat ik deze stuk stoerder vind dan een Breeze en omdat 'ie nieuw is.
Wat vinden jullie en zijn er nog wat mensen die een Italbike, Bashan of AGM hebben en wat dr over kunnen vertellen.
Alvast vriendelijk bedankt !
Ten eerste, ik zal mij even voorstellen want dit is mn eerste berichtje hier.
Mijn naam is Dix Willems, ben bijna 19 en ik ben opzoek naar een quad.
Heb al redelijk wat rij ervaring (2jaar gekart, 4jaar motorcross (125cc Suzuki ) en nu bijna jaar auto rijbewijs.)
Waar ben ik naar opzoek?
Ik ga mijn auto (Citroen AX, 77,000km, 2e eigenaar etc.) verkopen (of inruilen) tegen een quad.
Mijn budget is 2000euro en ik zoek een quad met kenteken (!) voor voornamelijk woon-werk verkeer, wat bospaden en uiteraard voor de fun.
Ik heb al heel wat rond gekeken en gelezen op dit forum en ben al heel stuk wijzer.
Ik ben zover gekomen dat ik twijfel tussen 2 dingen:
1: Zo'n 200cc Italbike quad (ik heb gelezen op dit forum dat ze 1jaar garantie leveren, en dat staat ook op hun site: http://www.italbike.be/nl/garantie.htm )
Deze quad, met honda replica blok, staat ook wel bekend als Bashan of AGM.
Waarom voor mij deze optie?
Ik vind hem vooral heel mooi, het is nieuw en niet tweedehands en vooral, ik vind hem echt mooi! (Persoonlijk )
En past precies binnen mn budget (iets meer dan 2000 euro incl kenteken.)
Link: http://www.alexander-tweewielers.nl/sho ... 074007.jpg
2: Yamaha breeze of yamaha blaster.
Uiteraard omdat yamaha bekender (daardoor beter?) is..
Voor de rest is het waarschijnelijk makkeleijker om onderdelen te krijgen etc.
Maar ik vind de breeze zoiezo niet zo mooi en de blaster is vaak buiten mijn budget.
Vooral Breeze met het 'normale' kenteken-voorlicht vind ik niet mooi, zoals deze link:
Link: http://bigthumbs.marktplaats.nl/kopen/t ... 209972.jpg
Mijn vraag aan jullie is dus,
wat kan ik beter doen?
Mijn keuze gaat uit naar de Italbike omdat ik deze stuk stoerder vind dan een Breeze en omdat 'ie nieuw is.
Wat vinden jullie en zijn er nog wat mensen die een Italbike, Bashan of AGM hebben en wat dr over kunnen vertellen.
Alvast vriendelijk bedankt !
als ik tussen een breeze , blaster of een italbike moest kiezen , als het toch woon/werk verkeer is zou ik op betrouwbaarheid naar een breeze gaan , zijn ook stukken voor te vinden als er iets moest aan stuk gaan , zelfde voor een blaster maar deze zijn dan al wat meer onderhouds gevoelig omdat ze 2 takt zijn en konstant een hoog toerental blijft geen een motor blokje houden voor te crossen of recreatief rijden zijn deze machientjes wel top ,
maar een italbike daar heb ik sterk men bedenkingen bij , nog niet veel goeds over gehoord maar ieder heeft zijn eigen mening he
er zullen wel wat comments volgen waaruit je snel u beslissing gaat nemen
greetz
maar een italbike daar heb ik sterk men bedenkingen bij , nog niet veel goeds over gehoord maar ieder heeft zijn eigen mening he
er zullen wel wat comments volgen waaruit je snel u beslissing gaat nemen
greetz
Suzuki Z400 SM te koop
de bos joenge , das ne jungle , hie geld mo iejene wet , das dieje van de staarekste !
de bos joenge , das ne jungle , hie geld mo iejene wet , das dieje van de staarekste !
-
- Quad Master
- Paul Snip
- Quad Master
- Contacteer:
Ik heb al vaker een review gegeven over deze Chinese quad. Ze zijn best goed. Na de nodige aanpassingen en reparaties doet ie wat ie moet doen.
Ik zou 'm zelf wel weer durven kopen. Echter een Barossa lijkt mij ook een goed alternatief. Deze worden gebruikt zo rond de 2000 euro aangeboden. Dit is écht een Honda-blokje wat hier onder zit. Bij de Bashan heb ik zo mijn twijfels. Alhoewel het blokje wel heel sterk is bij die van mij.
Dus slecht zijn ze niet, maar verwacht er niet teveel van.
Persoonlijk zou ik op zoek gaan naar een jong gebruikte Barossa.
Overigens zijn de onderdelen voor deze Bashan/Italbike gewoon te krijgen hoor!
Ik zou 'm zelf wel weer durven kopen. Echter een Barossa lijkt mij ook een goed alternatief. Deze worden gebruikt zo rond de 2000 euro aangeboden. Dit is écht een Honda-blokje wat hier onder zit. Bij de Bashan heb ik zo mijn twijfels. Alhoewel het blokje wel heel sterk is bij die van mij.
Dus slecht zijn ze niet, maar verwacht er niet teveel van.
Persoonlijk zou ik op zoek gaan naar een jong gebruikte Barossa.
Overigens zijn de onderdelen voor deze Bashan/Italbike gewoon te krijgen hoor!
-
- Quadverslaafde
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=18791 check die link wat erin staan
-
- Quad Master
omdat hij dan meer bij de werkplaats zal staan dan dat je erop rijdDixx schreef:Hmmmm ...
Ik denk dat breeze niet iets voor mij is want is relatief redelijk kleine quad (vergelijking tot die Italbike).
Waarom geen Italbike?
Zit toch jaar garantie op het blok én het frame ..
ellende & ellende
Yamaha Grizzly 700
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0
Piaa extreme white lampen
Bleu light
RHINO 660
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0
Bleu light
RHINO 660
Yamaha Grizzly 700 schreef:omdat hij dan meer bij de werkplaats zal staan dan dat je erop rijdDixx schreef:Hmmmm ...
Ik denk dat breeze niet iets voor mij is want is relatief redelijk kleine quad (vergelijking tot die Italbike).
Waarom geen Italbike?
Zit toch jaar garantie op het blok én het frame ..
ellende & ellende
Hmzzz..
Wat denkt de rest ..?
-
- Quad Expert
- Contacteer:
-
- Quad Master
ik denk te eigenwijs, maar het blijft je eigen keuzeDixx schreef:Verkoop je je italbike niet ?OpticalNicolas schreef:ik ga mee met yamaha grizzyly 700,
Ikzelf heb een italbike en een blaster...
blaster rijd 2x zo snel, meer zefls
stuurt beter
remt beter
zit beter
veert beter
...
Of ben ik nou te eigewijs ?
ik probeer te voorkomen dat je je een hoop ellende op de hals haalt... gewoon een blaster kopen.
Yamaha Grizzly 700
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0
Bleu light
RHINO 660
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0
Bleu light
RHINO 660
-
- Quad Expert
- Contacteer:
Maar is het niet slimmer om 4takt te kopen dan?
Ivm minder onderhoudskosten, lager verbruik etc. En voor het doel waarvoor ik een quad zoek (vooral binnen de bebouwdekom)?
Kennen jullie iemand die dan zoiets (Barossa of Italbike of andere rond de 200cc 4takt quad) te koop hebben?
Ik kan wel op marktplaats kijken maar dat is ook niet echt betrouwbaar...
Wel incl kenteken !
Ivm minder onderhoudskosten, lager verbruik etc. En voor het doel waarvoor ik een quad zoek (vooral binnen de bebouwdekom)?
Kennen jullie iemand die dan zoiets (Barossa of Italbike of andere rond de 200cc 4takt quad) te koop hebben?
Ik kan wel op marktplaats kijken maar dat is ook niet echt betrouwbaar...
Wel incl kenteken !
-
- Quad Master
- Contacteer:
is een smc 170 ook goed ?
myn site www.quadblast.tk
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu