Blaster Thom
Blaster Thom
Blaster Thom is een onbetrouwbaar forumlid mbt tot bestellen/kopen van onderdelen.
ja Thom, je reageert totaal niet op berichten, dus dan maar op deze manier.
je bestelt onderdelen, ik maak het pakket onderdelen in orde en klaar om naar je op te sturen, en je beloofde betaling blijft uit.
ik kan het dat je van je aankoop af wilt zien, maar om daarna totaal niet meer te reageren...dat zegt mij genoeg.
ja Thom, je reageert totaal niet op berichten, dus dan maar op deze manier.
je bestelt onderdelen, ik maak het pakket onderdelen in orde en klaar om naar je op te sturen, en je beloofde betaling blijft uit.
ik kan het dat je van je aankoop af wilt zien, maar om daarna totaal niet meer te reageren...dat zegt mij genoeg.
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Bij mij is het simpel, geen geld is geen pakket maken, laat staan bestellen.
Zitten er idd heel wat met meer woorden dan geld blijkbaar...
Zitten er idd heel wat met meer woorden dan geld blijkbaar...
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
-
- Quadrunner
Wat thom met keesie gedaan heeft kom ik niet goed praten , maar ik wil bij deze even komen melden dat ik dus absoluut niet dezelfde persoon als thom ben , het is dat ik per toeval met zijn account jou een prive bericht heb gestuurd.ger schreef:de forumleden maykel.s en blaster thom zijn dezelfde personen. of ze worden iig door 1 persoon gebruikt
Beetje verdacht om er 2 namen op na te houden
Bannen die gast "modderaars"
En als je daaruit opmaakt dat ik dan me voor 2 personen voor doe vind ik dat best schandalig.
Mvg
Maykel
P.s. voor de duidelijkheid thom is mijn buurjongen