Vond het ook leuk, ik was dus ook mee. Moeten zeker eens nen toer gaan doen, misschien binnenkort met de SM meetingraptorke660 schreef:ik heb die bende vandaag mogen ontmoeten in de ardennen
en die mannen zijn een voor een zo'n mannen
goed gelachen ook
spijtig dat we zo ver uit elkaar wonen konden we eens mee gaan toeren
en die quad's een voor een super machientjes
grtz en tot de volgende
jimbo's BLACK RAVEN
DBM PERFORMANCE
-
- Quadrider
ja jongens was fijn dat we eindelijk eens iemand vant forum ontmoet hebben.
spijtig dat we geen ritje hebben kunnen maken maja zoals turboy zegt mss bij de sm meeting.
en aan iedereen vant forum die gasten zijn echt toffe kerels en ze hebben allebij een beestige quad.
greetz van iedereen van the dukes
spijtig dat we geen ritje hebben kunnen maken maja zoals turboy zegt mss bij de sm meeting.
en aan iedereen vant forum die gasten zijn echt toffe kerels en ze hebben allebij een beestige quad.
greetz van iedereen van the dukes
-
- Quadrider
zeer mooie quad
btw waar heb je die licht beschermers gekocht want het is wel een zeer mooi detail!
btw waar heb je die licht beschermers gekocht want het is wel een zeer mooi detail!
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
-
- Quadrunner
- Contacteer:
-
- Quadrider
[lichtgril int geel
Shot with DSC-W40 at 2007-07-23
greetz jimbo[/quote]
mm knap detail ! moet ik in gedachten houden als voor ik ooit zo een beest op men oprit heb staan
Shot with DSC-W40 at 2007-07-23
greetz jimbo[/quote]
mm knap detail ! moet ik in gedachten houden als voor ik ooit zo een beest op men oprit heb staan
~ Yamaha Raptor 2007 700cc R SpecialEdition ~
~ RIP Blaster 2003 200cc ~
~ RIP Blaster 2003 200cc ~
-
- Quadrider