E-ATV
- Quadracer 74
- Quadrunner
- Berichten: 933
- Lid geworden op: do 03 nov, 2005 18:23
- Locatie: West-Vlaanderen
- Contacteer:
Nog nooit van gehoord Neenee, kheb er al meerdere keren mee gereden en is echt een bom. In het begin is het wat wennen, maar dat heb je met elke nieuwe quad denk ik. De zitpositie is hoog en zeer comfortabel. Doordat de quad smal is, heb je hem mooi tussen je benen en kan je de quad ook besturen met de knieen. En we hebben dan nog niet gesproken over die pk's van die 525cc blok... Het kader is ook zeer sterk gemaakt, daar is zeker en vast lang over nagedacht.
Mijn besluit: prijs/kwaliteit zeker in orde! Je hebt meteen een competitieklare quad voor je prijs. En zeker niet vergeten, je hebt er papieren bij, dus je kan er ook mee op de baan!
Kzou zeggen: E-atv
Mijn besluit: prijs/kwaliteit zeker in orde! Je hebt meteen een competitieklare quad voor je prijs. En zeker niet vergeten, je hebt er papieren bij, dus je kan er ook mee op de baan!
Kzou zeggen: E-atv
2 Quads gestolen!!
viewtopic.php?f=41&t=29468
viewtopic.php?f=41&t=29468
Is een ferm machine , waar wat denk werk inzit. Peet107 mocht met de cross editie rijden, maar heeft het toch niet gedaan. Wou liever trainen met zijn eigen .
Verschoot ervan dat hij van voor zo open is, maakt het natuurlijk makkelijker om hem over de stopkippen te sturen. Ook de zit houden is goed, je kan makkelijk rechtsstaan. Kan het wat vergelijken met de raptor 700. Iets wat handig is voor ex motocrossrijders en grotere mensen. Is inderdaad heel smal tussen de benen. Auke kent hem ook heel goed.
@ El pikante: Twas een leuke training, maar standaard 450 tegen 610cc met een e-atv fabrieksrijder is al een verloren veldslag bij start. Maar we hebben weer wat bijgeleerd .
@Bertmat: gaan we hem zien in de cross (mclb, vbm, bqr) of hou je het liever bij endurances?
Verschoot ervan dat hij van voor zo open is, maakt het natuurlijk makkelijker om hem over de stopkippen te sturen. Ook de zit houden is goed, je kan makkelijk rechtsstaan. Kan het wat vergelijken met de raptor 700. Iets wat handig is voor ex motocrossrijders en grotere mensen. Is inderdaad heel smal tussen de benen. Auke kent hem ook heel goed.
@ El pikante: Twas een leuke training, maar standaard 450 tegen 610cc met een e-atv fabrieksrijder is al een verloren veldslag bij start. Maar we hebben weer wat bijgeleerd .
@Bertmat: gaan we hem zien in de cross (mclb, vbm, bqr) of hou je het liever bij endurances?
‰ Quadracing Team
- Quadracer 74
- Quadrunner
- Berichten: 933
- Lid geworden op: do 03 nov, 2005 18:23
- Locatie: West-Vlaanderen
- Contacteer:
http://www.eatv.de Hier kan je al wat meer informatie vinden, maar bij bertmat kom je nog veel meer te weten!!
2 Quads gestolen!!
viewtopic.php?f=41&t=29468
viewtopic.php?f=41&t=29468
-
- Quadracer
- Berichten: 1276
- Lid geworden op: ma 04 apr, 2005 09:34
- Locatie: Bree-Tongerlo
graag testrit ! alleen jammer van de draaigas
ik had tijdje terug 2 Duitsers in Genk gezien met 2 van die e-atv's maar daar lagen 2takt motoren in
gingen ook best wel goed.
ik had tijdje terug 2 Duitsers in Genk gezien met 2 van die e-atv's maar daar lagen 2takt motoren in
gingen ook best wel goed.
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...