banden monteren
-
- Quad Expert
banden monteren
heey manne
ik zit hier met een vraag.
weet iemand van jullie hoe je het makkelijkst banden kan monteren met een velgmaat van 8inch?
de vorige keer dat ik zulke banden en velgen kocht kreeg ik ze er niet op zelfs niet met een banden machine bij de locale garagist want die pakken maar tot 10inch.
iemand een idee?
ik zit hier met een vraag.
weet iemand van jullie hoe je het makkelijkst banden kan monteren met een velgmaat van 8inch?
de vorige keer dat ik zulke banden en velgen kocht kreeg ik ze er niet op zelfs niet met een banden machine bij de locale garagist want die pakken maar tot 10inch.
iemand een idee?
CustomCoatingsHelvoirt
-
- Quadrunner
- Contacteer:
-
- Quad Expert
rappy 700 rijder schreef:hallo
ik leg mijn banden er altijd met de hand om en als het een stugge band is rijd ik er met de auto of trekker over de dan floept hij er vanzelf om
gr
friso
normaal doe ik dat ook zelf als het gaat om 20inch banden en dergelijke.
dit omdat die banden een grotere omvang hebben en daarom makkelijk mee geven.
een 18inch band daar integen is een veel stugger omdat hij kleiner is maar net zo dik kwa materiaal.
en die 8inch velgen passen niet in een banden apparaat omdat de diameter te klein is vandaar dat het hier bij de auto dealer niet gaat.
CustomCoatingsHelvoirt
-
- Quadrunner
- Contacteer:
-
- Quad Expert
rappy 700 rijder schreef:dit moet ook gewoon lukken door er met een auto ofzo over te rijden.
maar anders breng je de velg toch naar een motor zaak die kunnen tot heel kleine banden erom leggen dus moet die van jou ook geen probleem zijn
dat is nog niet zo'n gek idee
k dacht dat zij ook aleen van die grote wielen van motors konden maar mischien kunnen ze m'n velgen net aan.
CustomCoatingsHelvoirt
scooterzaak
je kan ook naar een scooterzaak gaan daar kunnen ze ook scooterbande erop leggen en dat zijn ook kleine wielen
-
- Quad Expert