Nu de examens en het eindwerk voorbij waren, werd het hoog tijd om vegas 5.0 eens te testen.
Eerste indruk was overweldigend. Zoveel knopjes , de overgang van windows media player was dus groot.
Na enkele dagen puzzelen en knutselen had ik een eerste intro afgewerkt. Ik was er tevreden van , maar het miste toch iets. Na wat overleg met Sg6, die ondertussen ook ingang vloog zag ik dat ik het programma niet volledig benutte. Ik vergat de video fx, het leukste gedeelte .
Hij maakt ook een intro waar ik kan op verderbouwen als ik dat wou en waar de video fx uit zouden duidelijk worden.
Het vlotte goed eens ik de technieken doorhad. Niet eenvoudig zo'n programma om te begrijpen, als je er niets van kent.
Samen met andries heb ik nieuwe intro inelkaar gepuzzeld. Ik maakte het en hij zei wat mss anders kon. Het is ons uiteindelijk gelukt een intro'tje te maken waar we beide over tevreden kunnen zijn.
Hopelijk kan het jullie ook smaken.
Commentaar en kritiek is altijd welkom. Beter kan het altijd ...
http://media.putfile.com/Jr-Productions-Intro
JR Productions
JR Productions
‰ Quadracing Team
-
- Quad Expert
Re: JR Productions
ziet er erg mooi uit JR.
ben je van plan langdurige films te gaan maken?
ben je van plan langdurige films te gaan maken?
CustomCoatingsHelvoirt
-
- Quad Expert
- Contacteer:
Ja een langspeelfilm zie ik wel nog niet zitten, maar op't einde van't jaar (na de examens) wil ik wel ne "Best Of 2007" maken zoals vorig jaar.
Ik ben nu bezig met de rest van't filmpje, maar die slow motions en sfx vragen echt veel tijd. Daarom zie ik een langspeelfilm alla huevos nog niet zitten. Maar in de toekomst ... wie weet. Eerst dit projectje afwerken tegen zondag, want dan komt de jarige (peet107) terug thuis. Kzou het hem willen geven als birthday present. Hopelijk zal het optijd afzijn.
Ik ben nu bezig met de rest van't filmpje, maar die slow motions en sfx vragen echt veel tijd. Daarom zie ik een langspeelfilm alla huevos nog niet zitten. Maar in de toekomst ... wie weet. Eerst dit projectje afwerken tegen zondag, want dan komt de jarige (peet107) terug thuis. Kzou het hem willen geven als birthday present. Hopelijk zal het optijd afzijn.
‰ Quadracing Team
De intro was al af, het birthday filmpje ook !
En al zeg ik het zelf ... Huevos eat your heart out
Nog just enkele kleine details afwerken en klaar ik kees. Net optijd want morgen was den deadline...
Flippen als je dit nog leest, je mag altijd al eens komen kijken naar de avant première
Zal het overmorgen posten.
En al zeg ik het zelf ... Huevos eat your heart out
Nog just enkele kleine details afwerken en klaar ik kees. Net optijd want morgen was den deadline...
Flippen als je dit nog leest, je mag altijd al eens komen kijken naar de avant première
Zal het overmorgen posten.
‰ Quadracing Team