Aankoop eerste quad
-
- Quadverslaafde
Ik rij zelf met een raptor 350 (is ook eerste quad) en moet zeggen dat ik mij dat totaal nog niet beklaagd heb! Wij rijden meestal off-road, en dan vind ik het ontbreken van een achteruit op de blaster een nadeel. (doodlopende baantjes zie je...) Ben er zeker van dat als je even zoekt, je een raptor in je prijscat. tegenkomt!
-
- Toeschouwer
ja die warriors zijn ook wel degelijke quads hoor , rij er zelf met zo ene , en ze kosten niet zo veel ookSharky #3 schreef:Leer eens luisteren he jongens. Dit is boven zijn budget.coolboyke schreef:volg die goede raad op ...KEVIN-RAPTOR #6 schreef:je kunt beter voor een 350R gaan of een Z400 , die zijn geschikter voor de baan.
een z400 gaat rond de 120 standaard en een r350 zo'n 100 (met ander tandwiel loopt die ook 120 )
dus voor op de baan ben je beter met deze
Een Warrior350 is de voorganger van de Raptor350
Qua motor is die amper aangepast, dus dat bevestigd alleen maar de qualiteit ervan.
Warriors vindt je gemakkelijk tussen de 2500 en 4000€
YAMAHA 4 ERVER
Sharky #3 schreef:Leer eens luisteren he jongens. Dit is boven zijn budget.coolboyke schreef:volg die goede raad op ...KEVIN-RAPTOR #6 schreef:je kunt beter voor een 350R gaan of een Z400 , die zijn geschikter voor de baan.
een z400 gaat rond de 120 standaard en een r350 zo'n 100 (met ander tandwiel loopt die ook 120 )
dus voor op de baan ben je beter met deze
Een Warrior350 is de voorganger van de Raptor350
Qua motor is die amper aangepast, dus dat bevestigd alleen maar de qualiteit ervan.
Warriors vindt je gemakkelijk tussen de 2500 en 4000€
inderdaad, een warrior 350 is het type quad dat binnen mijn budget ligt ..
Een raptor 350 voor die prijs ben ik nog niet tegengekomen ...
Ik twijfel niet aan al de voorgestelde type quads van jullie, maar de prijzen schommelen tussen 5 à 6000 euro ...