Programatje of tooltje gezocht
-
- Quad Master
Programatje of tooltje gezocht
Bestaat er een programmatje om bij een hele groep foto's in 1 keer een soort watermerk of zo in te voegen?
Zou graag een link of logo willen toevoegen aan meerdere foto's
Zou graag een link of logo willen toevoegen aan meerdere foto's
ik gebruik daar dan photoshop voor.
is niet (legaal) gratis te downloade.
kijk anders een op dt13.com (of nl, wik nie meer) die kunnen dat eventueel voor nix doen.
dat zijn allemaal mensen die met photoshop en andere design programa's werken en maken plaatjes, logos, achtergronden, en somige zelfs programas zoals spellen enzo.
gr
is niet (legaal) gratis te downloade.
kijk anders een op dt13.com (of nl, wik nie meer) die kunnen dat eventueel voor nix doen.
dat zijn allemaal mensen die met photoshop en andere design programa's werken en maken plaatjes, logos, achtergronden, en somige zelfs programas zoals spellen enzo.
gr
opzoek naar mooie brommerquad
TOMOS TO KOOP
TOMOS TO KOOP
Code: Selecteer alles
http://rapidshare.com/files/44954377/B.W.Creator.5.5.2.FPF.rar
Veel succes ermee, laat me weten of het werkt.
-
- Pro Quadrider
- Contacteer:
Ik gebruik daar Bordermaker voor, heb ik vant forum van mxworld.be toen een collega fotograaf die link postte. Ff googlen op Bordermaker, downloaden (is niet zo groot geloof ik) en het is heel simpel in gebruik. Zie voorbeelden www.vvdd-fotografie en dan de Quadcross Fotobase ingaan. Je kan de dikte van de rand en kleur instellen, dan de tekst die je op elke plek kan plaatsen kan zetten (evt. schuin) en de helderheid ook zodat je er ook maar lichtjes in de foto je naam kan zetten.
Kan zo:
Maar ook zo:
Kan zo:
Maar ook zo: