Nieuwe bocht
Nieuwe bocht
Heb me vandaag een Van Hasselt bocht gehaald. Wat mn vraag nu is,heeft dat onmiddellijk meer effect als ik hem gewoon erop leg en voor de rest nix doe?geen andere sproeiers ofzo? Of wat geeft t beste resultaat?Kostprijs voor andere sproeiers?
-
- Quadrunner
- Contacteer:
en dan nog iets,waar moet ik die sproeiers insteken?Ik ben dus echt niet technisch aangelegd ofzo,dus ik zou graag alles in detail uitgelegd willen hebben,waar ik die dingen in moet steken,waar ik iets mee kan afstellen(welke schroefjes?) enzo... Ik zou t enorm appreciëren moesten jullie t echt in detail kunnen uitleggen,desnoods met een fotoke
Ik zou misschien toch een manual aanschaffen voor je je quad omzeep helpt...Domi schreef:en dan nog iets,waar moet ik die sproeiers insteken?Ik ben dus echt niet technisch aangelegd ofzo,dus ik zou graag alles in detail uitgelegd willen hebben,waar ik die dingen in moet steken,waar ik iets mee kan afstellen(welke schroefjes?) enzo... Ik zou t enorm appreciëren moesten jullie t echt in detail kunnen uitleggen,desnoods met een fotoke
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
een sproeier kost bijna niets das heel goede koop
een sproeier zit in je carbu van onder in dat bakje bij de vloter
das is een soort schroefje met een heel klein gaatje in ( hoe groter het gaatje is hoe meer naft die krijgt hoe kleiner hoe linder naft die krijgt)
maar als je het echt niet weet kun je best eens naar een motor of quad zaak gaan .
je moet ook weten welke sproeier moet hebben ongeveer
een sproeier zit in je carbu van onder in dat bakje bij de vloter
das is een soort schroefje met een heel klein gaatje in ( hoe groter het gaatje is hoe meer naft die krijgt hoe kleiner hoe linder naft die krijgt)
maar als je het echt niet weet kun je best eens naar een motor of quad zaak gaan .
je moet ook weten welke sproeier moet hebben ongeveer
St-service
onderhoud-herstellingen-revisie motor - veering
cross-enduro-supermotard-quad-...
0479 32 46 49
onderhoud-herstellingen-revisie motor - veering
cross-enduro-supermotard-quad-...
0479 32 46 49
en nog iets , nu ik die nieuwe bocht heb staan,lijkt t ook of er vanvoor ergens damp uitkomt,maar ik kan dus niet zien waar. Misschien nog wat vuiligheid dat erin zit?Ik heb dus ook gehoord dat er normaal zo een soort papiertje tussen de bocht en de blok moet zitten,waar hij aansluit,heb dit ook niet gevonden en zat er ook niet bij op de originele bocht. Probleem