Wat voor verf/spray moet ik gebruiken om mijn frontkap fatsoenlijk zwart te maken?
Wat voor verf/spray moet ik gebruiken om mijn frontkap fatsoenlijk zwart te maken?
Het gaat om zo een bashan witte frontkap.
Ik wil hem in dezelfde kleur als de rest van de quad(zwart)

Ik wil hem in dezelfde kleur als de rest van de quad(zwart)
ga eens kijken op de site van www.quadcentrale.be
die hebben de kappen in alle kleuren bijna
en van bijna elk merk

en van bijna elk merk
raptor 700 can it get any better?

hey kijk is op kazuma.nlbert 700 schreef:ga eens kijken op de site van www.quadcentrale.be
en van bijna elk merk
is een site voor alleen maar chineze quads, zijn echt super goedkope kappen. voor een complete set van voorkappen, tank, achterkappen + neusje ben je nog geen 150 euro kwijt

wou dat dat is kon bij een echte yamaha merk quad...
greetz
heybarnaud schreef:Thanks,
Maar eigenlijk heb ik geen zin om nieuwe kappen te kopen.
Eigelijk wil ik ze zelf spuiten maar weet niet met wat.
ik wou ook eerst nieuwe kappe kopen.
maar ik vind het te duur dus ben vandaag begonnen met spuiten.
kep ze eerste helemaal goed schoongemaakt met hogedruk reiniger, daarnaa met een sopje en sponsje. toe ze schoon waren nog even met een schuursponsje der over heen, schuur papier NIET gebruiken want gaat het plastic van raffelen. darnaa heb ik met gewone Action spuitbussen 3 lagen primer gespoten en het ziet er nu al top uit

morgen even naar de gamma om hoog glans blauwe spuitbussen op te halen.

komt er vast wel leuk uit te zien.
greetzzzzz
barnaud schreef:Ok dus ik begrijp dat je hem dus zeer goed moet schoonmaken en schuren.En dan 3 lager erover heen.
Blijft dat spul een beetje zitten dan?
het is plastic dus je kunt het niet schuren want dan krijg je raffeltjes. je moet het gewoon heel goed schoonmaken, daarna goed ontvetten. dan doe je er een laag primer op, weer ontvetten, dan weer een laag nog een keer ontvetten. ik ga helemaal niks schuren omdat het dan niet mooi word. na ongeveer 2 a 3 lagen primer kun je er gewoon met verf er over heen. ik denk dat ik 2 a 3 lagen doe en dan nog een keer een beschermlaag der over heen...

gr tim
- 
				OpticalNicolas
- Quad Expert 
- Contacteer: