Ik ben zo kwaad!
Als ik jouw was zou ik toch ook ales op alles zetten om dat te voorkomen
Als het je eigen garage is waarom geen beugel kopen die je in de grond kan verankeren dikke ketting rond je kader en dat spul geeft toch meer zekerheid uiteindelijk
+ zon alarmke zoals hiervoor gezegd door iemand is ook niet slecht , men grootmoeder heeft ook zoiets in de genre aan haar achterdeur staan
minste beweging van die deur gaat hij af (kocht het ergens in brico dacht ik )
je weet maar nooit dat ze terugkomen
ps : ook niet mogelijk je quad te verzekeren tegen diefstal ?
Als het je eigen garage is waarom geen beugel kopen die je in de grond kan verankeren dikke ketting rond je kader en dat spul geeft toch meer zekerheid uiteindelijk
+ zon alarmke zoals hiervoor gezegd door iemand is ook niet slecht , men grootmoeder heeft ook zoiets in de genre aan haar achterdeur staan
minste beweging van die deur gaat hij af (kocht het ergens in brico dacht ik )
je weet maar nooit dat ze terugkomen
~ Yamaha Raptor 2007 700cc R SpecialEdition ~
~ RIP Blaster 2003 200cc ~
~ RIP Blaster 2003 200cc ~
Das echt wel klote !
Quads zitten in de lift, dus zijn ze ook aantrekkelijker geworden voor te pieken...
Onzen dogg staat in voor de veiligheid,heeft nen hanenkam en veel scherpe tandjes en die zal dat wel op zijn manier oplossen.
Kees, kvind het een echte schande wat ze jou hebben aangedaan. Gelukkig was je er op voorzien. Tegenwoordig moet je alles vast maken en aan de ketting leggen. Bij mijn broer hebben ze vorige maand proberen inbreken. Jonge allochtonen die krom waren van de drugs...
Man man man ... Miserie misierie miserie
Quads zitten in de lift, dus zijn ze ook aantrekkelijker geworden voor te pieken...
Onzen dogg staat in voor de veiligheid,heeft nen hanenkam en veel scherpe tandjes en die zal dat wel op zijn manier oplossen.
Kees, kvind het een echte schande wat ze jou hebben aangedaan. Gelukkig was je er op voorzien. Tegenwoordig moet je alles vast maken en aan de ketting leggen. Bij mijn broer hebben ze vorige maand proberen inbreken. Jonge allochtonen die krom waren van de drugs...
Man man man ... Miserie misierie miserie
‰ Quadracing Team
Heb ik, maar verlies er nog een hoop geld mee. Want kenteken in nederland enz word niet mee gerekend.DaZoe schreef:
Daarbij, hebben ze van een oom van mij voor een paar jaar terug een Harley gestolen. Die had hem ook aan de ketting liggen. Wat denk je wat de verzekering zei? Stuur ons eerst maar eens een paar van die zelfde kettingen zodat wij ze kunnen testen. Maar die kreeg je niet meer die ketting. Dus kreeg hij geen geld. Verzekering is oplichterij.
Ik weet gewoon 100% zeker dat ze terug komen. Ze hebben ook niks kapot gemaakt en materiaal enz zijn ze afgebleven. Ze hebben wel de waterpomp en de luchtpomp van mijn koikarpers uit getrokken. Daar ben ik ook erg kwaad om want dat heeft toch geen doel? Vissen kunnen er ook niks voor dat ik op een quad rij en hun niet. Maar ze hebben het overleefd. Ik vermoed dat ze daar de flex in wouden steken.
Gewoon heel erg zielig gedrag.
Waar ik ook kwaad om ben dat ik mijn buddy nergens kan vinden. Dat ze hem dan ergens neer gooien ofzo maar dat is in de verre omstraal niet gebeurd (zover ik weet).
Vannacht, hebben ze dieren gestolen ongeveer 500meter van mijn huis vandaan. Kleine paardjes, bokjes en ze hebben een groot bord over natuurgebied vol met graffitie gespoten. Of het toeval is of dezelfde daders ik weet het niet? Ben vannacht nog grote ronde om het huis gelopen en gezocht naar verdachte dingen maar niks gezien.
Ik vraag me af wat hier aan de hand is en wat er vannacht gebeuren gaat.
Ik blijf alert..
Yamaha BRRRRRaptor 700 2009 SE.
http://www.yamaha-motor.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Allemaal jammer om te lezen.
Wanneer gaan ze eens leren dat wat niet van jou is moet je afblijven! Ik zou persoonlijk de eerste dagen geen oog meer dichtdoen
En uit verveling zou ik snacht's op bij elk geluid gaan kijken wat het is ( samen met men trouwe gebreveteerde viervoeter natuurlijk ( kruising van rothweilerXduitse scheper))
Ik hoop dat ze wegblijven bij je ( en bij anderen ook natuurlijk)
En anders zoek je maar ergens een cursus close combat, de beste sport die ik ooit gedaan heb.
Grts
Wanneer gaan ze eens leren dat wat niet van jou is moet je afblijven! Ik zou persoonlijk de eerste dagen geen oog meer dichtdoen
En uit verveling zou ik snacht's op bij elk geluid gaan kijken wat het is ( samen met men trouwe gebreveteerde viervoeter natuurlijk ( kruising van rothweilerXduitse scheper))
Ik hoop dat ze wegblijven bij je ( en bij anderen ook natuurlijk)
En anders zoek je maar ergens een cursus close combat, de beste sport die ik ooit gedaan heb.
Grts
poor, stupid and ugly
www.demoorverkens.net
www.demoorverkens.net
-
- Quadfanaat
DaZoe schreef:zielig verhaal man , stuk krapuul verdient goei pak rammel ! waar is dat blauw als je ze nodig hebt
mijn quad staat onder men kamerraam lekker warm in een camionet geblokkeerd met 2 auto's + camionet heeft een alarm o-O!
Try Me !
Dat blauw is net als een koffer met geld als je t nodig hebt zijn se nergens te vinden
- cyberdrone
- Quadracer
Ja kees, Ik begrijp je frustratie man, ik zou net hetzelfde reageren
In mijn auto hebben ze (toen hij nieuw was) ook eens willen inbreken om mijn radio te stelen, wat hun niet gelukt is (wel mijn dash volledig naar de botten), en uit ergernis hebben die mannen mijn zetels kapot gesneden omdat ze de radio er niet uitkregen .. stel je dat eens voor ?
Ik heb ook een alarm op 4 poten, en ikzelf hoor een vlieg een wind laten , en ik zorg dat mijn wagen altijd vlak voor de garage staat.
In mijn auto hebben ze (toen hij nieuw was) ook eens willen inbreken om mijn radio te stelen, wat hun niet gelukt is (wel mijn dash volledig naar de botten), en uit ergernis hebben die mannen mijn zetels kapot gesneden omdat ze de radio er niet uitkregen .. stel je dat eens voor ?
Ik heb ook een alarm op 4 poten, en ikzelf hoor een vlieg een wind laten , en ik zorg dat mijn wagen altijd vlak voor de garage staat.
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
En op een dag staat men aan uw bed met die hagelgeweer onder uw neus gericht! Is al zoiets gebeurd.Charger69 schreef:Ik trkteer ze zonder nadenken op een lading hagel en geloof me die staat altijd geladen binnen handbereik en ik zal geen moment twijfelen om het te gebruiken.
Goed voorbereide mensen slagen overal in hun opdracht.
+++White -Z- Power+++
T0 F@$t F0r Y0u
T0 F@$t F0r Y0u
Kom net thuis, ben ik ongeveer 10km hier vandaan door een standy mes heen gereden wat op de weg lag. Band kapot. Ik weet niet wat ik heb
- cyberdrone
- Quadracer
Onlangs toch geen zwarte kat doodgereden ofzo ?
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
Ik hoop dat het dan nu afgelopen is. Heb net het stuk mesje eruit gehaald en een prop erin gezet. Ben bang dat het niet gaat houden maar ik hoop van wel. In ieder geval dat ik nog kan rijden naar mijn dealer voor een nieuwe band of misschien kunnen ze er een binnenband in zetten.
Wat een pech wat een pech.
Wat een pech wat een pech.