Dan moet je niet twijfelen en de Raptor nemen!snowie schreef:Het is inderdaad een mooie quad.
Ik heb hem zien staan bij Deliege toen ik ging informeren voor een nieuwe LTZ400.
Ik ben nu nog altijd aan het twijfelen tussen de LTZ400 en de Raptor700SE.
Ik ben momenteel heel dit forum aan het doorspitten omdan in september mijn keuze te maken.
Mijn budget is 10.000€ dus ofwel koop ik een Suzuki met alles erop en er aan ofwel een bijna standaard Raptor.
My Rappy partII
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
Hele mooie quad, David
Had David van Deliege 1 zo'n zwart-oranje special edition staan ? Of had hij er meerdere ?
Omdat op de opening van PowerWheels vorig weekend zo'n zwart oranje special stond van David ( deliege ) in de nieuwe etalage
( die nu misschien wel de jouwe is geworden ) :
En ook deze, die ondertussen al verkocht is, een wit-blauwe, is ook heel mooi, met flink wat opties
Grtz
Had David van Deliege 1 zo'n zwart-oranje special edition staan ? Of had hij er meerdere ?
Omdat op de opening van PowerWheels vorig weekend zo'n zwart oranje special stond van David ( deliege ) in de nieuwe etalage
( die nu misschien wel de jouwe is geworden ) :
En ook deze, die ondertussen al verkocht is, een wit-blauwe, is ook heel mooi, met flink wat opties
Grtz
Yamaha Banshee 05' & 97'
-
- Toeschouwer