Kappen herstellen

Deel hier je tips of een zelfgeschreven review
Plaats reactie
Stephen
Toeschouwer
Toeschouwer

Kappen herstellen

Bericht door Stephen »

hey
Ben de zondag op men zij gegaan met mijne quad (raptor 700 SE). Een pijnlijke zaak voor men quadje want zoiets zie je liever niet gebeuren. Nu staan er natuurlijk krassen en kapkes in men kap. Graag had die zelf willen herstellen door de krassen weg te schuren en te spuiten. Nu weet ik wel dat deze kappen niet gespoten zijn maar gewone witte kappen zijn dus mijn vraag naar jullie toe is gaat mijne lak houden op die kappen.Ben zelf carrossier dus daar zit het probleem niet tis alleen da ik al heb horen vallen dat sommige hunnen vernis afblot enzo...Heeft er iemand ervaring mee...

Groetjes Stephen
jep
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door jep »

Hoi stefan die kappen kunnen gespoten worden mits je een goede plastic primer gebruikt
Heb zelf al 2 maal een raptor gespoten( zie bij spuitwerk raptor)
Ik zit in de autoschade en heb mn lakleverancier het laten uitzoeken.
Ga er geen rommel opspuiten ga je zeker spijt van krijgen gebruik alleen kwaliteit (autolak+primer)Yamaha heeft pp plastic en dat is plastic wat gespoten kan worden.
Succes
yamaha of toch een can-am
Stephen
Toeschouwer
Toeschouwer

kappen herstellen

Bericht door Stephen »

hey easy quadrider
Eerst en vooral bedankt voor je snelle reactie... Natuurlijk ga ik daar geen rommel op spuiten het is tenslotte een duur quadje en ben ook gesteld op precies werk...Maar ben je echt zeker dat het plastiek pp plastiek is want dat had ik graag willen weten en had ook graag eens jouw resultaten willen zien want ik vind ze niet op de site

mvg Stephen
OpticalNicolas
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door OpticalNicolas »

er bestaat middel om je kappen terug nieuw te maken, eerst moet je met paar maten van schuurpapier erover en dan het product erop.

ik denk dat ze dit bij quadcentrale hebben.
jep
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door jep »

Staat bij topic fotos (spuitwerk raptor 50e anaversary)
Weet niet hoe je een link moet maken maar je vind het wel
yamaha of toch een can-am
Plaats reactie