banshee rijders
banshee rijders
Heb een nieuwe banshee en wat mij opvalt is dat de ketting heel veel herrie maakt
Heb de org vertanding er op staan maar als ik de onderste teflon geleiderol demonteer
is het gonzen weg ketting staat volgens boekje goed maar die rol weglaten is ook niet goed
Weet dat bij cross motoren met een spannigsveer word gewerkt die de ketting omhoog drukt
Waarom doen ze dat niet bij een quad?
wie heeft er ervaring mee weet wat te doen of moet het nog inslijten?
Heb de org vertanding er op staan maar als ik de onderste teflon geleiderol demonteer
is het gonzen weg ketting staat volgens boekje goed maar die rol weglaten is ook niet goed
Weet dat bij cross motoren met een spannigsveer word gewerkt die de ketting omhoog drukt
Waarom doen ze dat niet bij een quad?
wie heeft er ervaring mee weet wat te doen of moet het nog inslijten?
yamaha of toch een can-am
-
- Quad Expert
Ben vanmorgen naar de zaak gereden en hij viel 4 keer stil telkens als je het gas dichtdraaid en laat uitrollen geef je dan weer gas slaat hij dood klein beetje gas begin hij weer een beetje te pruttelen en stotteren.Heb hem voor ik naar huis ging los gemaakt (tors) en op de terug weg geen last meer van gehad ik hoop dat het over is.Maar wat ik niet begrijp is met de org uitlaat had ik geen last of is dit toeval?En als die tors vaak bij een banshee ligt te klooien waarom hebben ze dat dan nog niet opgelost?Ik heb er nu 300 km mee gereden als hij nu al ligt te klooien is dat systeem toch niet inorde.kan het kwaad dat hij nu losligt of maakt het niet uit?Hoop dat het over is maar vanmiddag reed hij goed.
-
- Quad Expert
- Contacteer:
als je het zadel er af haalt zie je 2 kastjes op je carbs, met vrij grote stel schroeven
daar mee kan je tors afstellen, allebij de carbs moeten exakt het zelfde staan
anders krijg je problemen zo als jij omschrijft
de tors afkoppelen kan eigenlijk geen kwaad, het is er voor als je gas blijft hangen, dat je ontsteking word onderbroken
heb je alleen de hooft sproeiers veranderd of ook de pilots (kan ook een oorzaak zijn van slecht lopen in bepaald toeren gebied)
daar mee kan je tors afstellen, allebij de carbs moeten exakt het zelfde staan
anders krijg je problemen zo als jij omschrijft
de tors afkoppelen kan eigenlijk geen kwaad, het is er voor als je gas blijft hangen, dat je ontsteking word onderbroken
heb je alleen de hooft sproeiers veranderd of ook de pilots (kan ook een oorzaak zijn van slecht lopen in bepaald toeren gebied)
never drive faster then your angel can fly
Hij heeft het vandaag ook weer goed gedaan nu ga ik het tors kastje weer aansluiten ff kijken wat er gebeurd.Moet je bij het veranderen van je sproeiers ook je luchtschroef anders zetten?
hij loopt half gas wel mooi reageerd direct als je gas bij geeft volgas heb ik hem nog niet gehad.
Vind hem bij laag toeren ligt stotteren lopen lijkt of hij verzuipt misschien gasnaald 1 tandje zakken
hij loopt half gas wel mooi reageerd direct als je gas bij geeft volgas heb ik hem nog niet gehad.
Vind hem bij laag toeren ligt stotteren lopen lijkt of hij verzuipt misschien gasnaald 1 tandje zakken