Yamaha Wolverine 450
Yamaha Wolverine 450
Beste,
Hoe extreme kan ik gaan met mijn nieuwe quad (eerste quad) yamaha wolverine 450 ?
Hoe extreme kan ik gaan met mijn nieuwe quad (eerste quad) yamaha wolverine 450 ?
-
- Quadracer
Re: Yamaha Wolverine 450
Stone schreef:Beste,
Heb er ook eentje, en ben er best tevreden over.
Hoe tevreden jij er zal over zijn hangt volledig af van je verwachtingen en doelstelling.
Races ga je er niet mee winnen, maar afgaan als een gieter evenmin.
Ruig terrein kan hij probleemloos aan. Enkel zware atv's (bv grizzly 700) zal je moeten laten voorgaan, en dan nog zal je rijervaring een grote rol spelen. De fun-factor ligt wel een heel stuk hoger bij de Wolverine. Je kan hem haast rijden als een enduro. Sommigen vinden hem wat smal op de poten staan maar dat vind ik een voordeel off-road. Niet verbreden dus.
Kracht en koppel genoeg om met het gashendeltje te besturen en vergeeft stuurfoutjes. Ook verbruik valt prima mee, al vind ik dat nu niet direct een factor die moet meespelen bij een quad, maar mooi meegenomen.
Als je betrouwbaarheid en comfort op prijs stelt zal hij zeker aan je verwachtingen voldoen.
Kortom kwalitatief zeer goed een echte fun machine. (En zoals alles ook met z'n beperkingen)
Re: Yamaha Wolverine 450
Races ga je er niet mee winnen, maar afgaan als een gieter evenmin.
Ruig terrein kan hij probleemloos aan. Enkel zware atv's (bv grizzly 700) zal je moeten laten voorgaan,
Ik weet ni zulle, ik heb al zien gebeuren dat ergens een wolverine op geraakt en ééne mee ne grizzly 700 niet.
Ge hebt soms voordeel en soms nadeel.
Ruig terrein kan hij probleemloos aan. Enkel zware atv's (bv grizzly 700) zal je moeten laten voorgaan,
Ik weet ni zulle, ik heb al zien gebeuren dat ergens een wolverine op geraakt en ééne mee ne grizzly 700 niet.
Ge hebt soms voordeel en soms nadeel.
-
- Quad Expert
- Contacteer: