Moterolie Yamaha Grizzly 660
Moterolie Yamaha Grizzly 660
Beste lezers ik had eens een algemeene vraag aan julie
Om de hoeveel uur verversen julie gemiddeld de moterolie van de grizzly 660?
En wat is bij julie ongeveer het verbruik van moterolie?
Wand ik heb het idee dat mijn grizzly een beetje olie verbruikt al weet ik niet waar hij dit naartoe verband zeg maar heb het koelwater
naargekeken en daar kan ik geen sporen vinden, Het is ook niet zo dat hij veel rookt en hij zweet ook nergens blok is totaal droog.
Wie weet hier iets van...
Groetjes Skippy79
Om de hoeveel uur verversen julie gemiddeld de moterolie van de grizzly 660?
En wat is bij julie ongeveer het verbruik van moterolie?
Wand ik heb het idee dat mijn grizzly een beetje olie verbruikt al weet ik niet waar hij dit naartoe verband zeg maar heb het koelwater
naargekeken en daar kan ik geen sporen vinden, Het is ook niet zo dat hij veel rookt en hij zweet ook nergens blok is totaal droog.
Wie weet hier iets van...
Groetjes Skippy79
-
- Quadrider
-
- Quadrider
oh dan valt het bij mij nog wel mee danArctic cat schreef:hoi,
sorry voor het late antwoord. Ik was op vakantie.
In Frankrijk 700 km gereden. Grotendeels offroad! Olie niet ververst. Verbruik nog geen halve liter.
denk wel als je iin het terein zwaar werk met hem verricht dat hij meer zal verbruiken als op de weg neem ik aan toch..
-
- Quadrider
Vandaag nog eens goed gekeken.
Olie verbruik op de genoemde 700 km is 200 ml.
Wat ik gereden heb zijn zware omstandigheden. Warm, stoffig, grote hoogte. Torretje heeft er aardig aan moeten sleuren.
Genoemde olie verbruik is naar mijn idee niet veel.
Enige wat ik met deze Grizzly wel gemerkt heb is dat hij aardig warm wordt in de omstandigheden waar we in gereden hebben. Wie heeft daar nog meer ervaring mee?
Wat ik gereden heb zijn zware omstandigheden. Warm, stoffig, grote hoogte. Torretje heeft er aardig aan moeten sleuren.
Enige wat ik met deze Grizzly wel gemerkt heb is dat hij aardig warm wordt in de omstandigheden waar we in gereden hebben. Wie heeft daar nog meer ervaring mee?
Ja wat denk je het is al best warm dus zal hij ook minder snel afkoelen en als je hem goed aan zijn pin komt dan wordt hij ook wel goed warm, maar zolang hij goed koelt is er toch geen probleem.Arctic cat schreef:Vandaag nog eens goed gekeken.
****^*****YFZ-450-R-2009*****^*****