Toomey B1 uitlaat.
Nikolas, wat ben je kwijt voor 2 runs bij Tovami? Ik zou wel benieuwd zijn naar de uitslag, maar tel liever niet meer dan 25 euro neer (ik ben ook maar scholier ). Dus misschien kunnen we het dan met een paar man doen. Het is de enige manier om er achter te komen welke de beste is. Waar kiezen we dan eigenlijk voor? Welke het meeste piekvermogen heeft? Welke de soepelste curve heeft?
It's ok to NOT like Banshees. I never liked the kids who beat me up either.
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Ik stel voor dat je Ruud even contacteert en hem het probleem uitlegt.
Ik zou ook direct van de gelegenheid gebruik maken om je carburator bij hem correct te laten afstellen.
Ik zou ook direct van de gelegenheid gebruik maken om je carburator bij hem correct te laten afstellen.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Ik heb nog even geneuzeld tussen de spullen. Ja hoor, domme Ralph had er weer niet aan gedacht om in de luchtfilter te kijken. De Toomey luchtfilter zit in een zak met over het gat een handleiding, ik had dus niet gezien wat er onder zat. Toen ik hem open maakte puilde hij uit van de spulletjes. Zit ook een hele stikker set bij, sproeier, veren met beugelrondje een lelijk stukje tuinslang en 12 airbox-vents
Vind het jammer dat het stukje silicone groen is, maar misschien kan ik de orginele zwarte gebruiken.
Ik ben dus gelukkig helemaal compleet. Zondag doe ik verslag.
Vind het jammer dat het stukje silicone groen is, maar misschien kan ik de orginele zwarte gebruiken.
Ik ben dus gelukkig helemaal compleet. Zondag doe ik verslag.
Het scheelt inderdaad echt gigantisch. Ook mede door die V-force membraambehuizing reageert hij super op het gas. Zelfs in de lage toeren trek je hem nog makkelijk in een wheelie. Het is totaal niet te vergelijken.
We hadden hem eerst gejet om met luchtfilterdeksel te draaien, maar hij hield toen gigantisch in en klom met heel veel moeite in de toeren. Dus toen deksel eraf en hij liep gelijk beter. Trok veel sneller in z'n toeren en gaf een stuk meer vermogen.
Is aan te bevelen, Hans.
We hadden hem eerst gejet om met luchtfilterdeksel te draaien, maar hij hield toen gigantisch in en klom met heel veel moeite in de toeren. Dus toen deksel eraf en hij liep gelijk beter. Trok veel sneller in z'n toeren en gaf een stuk meer vermogen.
Is aan te bevelen, Hans.
It's ok to NOT like Banshees. I never liked the kids who beat me up either.