Ik ben zo kwaad!

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Robby
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Robby »

leg je dan ergens anders he, was bij ons in groot magazijn. Onder jeep kun je ook slapen :)
sjmallie94
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Contacteer:

Bericht door sjmallie94 »

zorg gewoon dat je erngs slaapt waar je het merkt maakt niet uit waar al staa je de helennacht voor de poord maar ik dnek dat ze niet meer komen omdat ze weten dat je alarm hebt ;) en ik denk dat ze dus niet meer komen dus iedereen alarm kopen dan zal het zelde of niet gebeuren ;) of ze moet genoeg lef hebben en dat hebben ze niet want het zijn zelf ook watjes :P :engel:
Alfredo
Quadracer
Quadracer

Bericht door Alfredo »

Tot je eens een avondje uitgaat, dan heb je niet veel aan je alarm. En op de buren moet je ook niet rekenen, die doen liever hun raam dicht dan even te kijken wat er mis is.
sjmallie94
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Contacteer:

wij hebben ruzie met onze buuren dus daar hbe ik niks aan en dat zijn ook nog de enigste dus :P maar dat heeft ook zijn voordelen :D geen gezeur mag ik dat ff lenen :P en trouwen als je de quad goed bevijlicht hebt dan kan je niks gebeuren al schroef je allen wielen er af en leg je ze op je kamer :P :buig:
OpticalNicolas
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door OpticalNicolas »

een quad weegt niet veel en, als ze met 2zijn zijn ze er ook mee weg? en leg jij je wielen op je kamer? dacht het niet.
sjmallie94
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Contacteer:

nee doe ik ook niet zeg maar :P maar als je het gewoon met ketingen en vanales vast maakt kan er wijnig gebeuren
DaZoe
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door DaZoe »

barossa chetaa schreef:nee doe ik ook niet zeg maar :P maar als je het gewoon met ketingen en vanales vast maakt kan er wijnig gebeuren
slimste is hem blokkeren met je wagen/camionet vind ik , geen enkele dief zal zich moemaken om een quad over dit te heffen ;)
~ Yamaha Raptor 2007 700cc R SpecialEdition ~
~ RIP Blaster 2003 200cc ~
OpticalNicolas
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

alz ze wat weten van quads, weten ze dat zo'n raptor 700 best wat geld kost. en is maar op de motorkap tezetten overduwen en daar terug af te nemen, dit kan je zelfs in je 1ntje doen.

en ik neem altijd me papieren van men quad mee in men huis, als ze dan met de quad weg zijn, hebben ze tenminste de papieren niet mee, anders is ie veel meer waard.
DaZoe
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door DaZoe »

OpticalNicolas schreef:alz ze wat weten van quads, weten ze dat zo'n raptor 700 best wat geld kost. en is maar op de motorkap tezetten overduwen en daar terug af te nemen, dit kan je zelfs in je 1ntje doen.

en ik neem altijd me papieren van men quad mee in men huis, als ze dan met de quad weg zijn, hebben ze tenminste de papieren niet mee, anders is ie veel meer waard.

wil ik je wel is zien over duwen zon raptor :shock: breekt je voorruit direct in ...
anyway heb altijd kopie van men papieren op zak origineel liggen thuis veilig in de kluis ;)
meestal een agent doet hier wat moeilijk over mar de meeste begrijpen dit wel ...
Robby
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Robby »

dat dacht je... heb zo men maat zen cbr900 weten stelen stond in een garage achter zo een GMC pick up met hardtop. moto is gewoon over heel de pick up getrokken, de clipons van de moto hadden sporen achtergelaten tegen het plafond en heel de jeep geschonden en moto was er wel uit ze... en is toch ook 250kg lomp gewicht
OpticalNicolas
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

voila, die vooruit kan daar tegen ze.
als ze em willen, hebbe ze em, tenzijn je er persoonlijk voor zorgt van niet.
tenzij ze een blaffer onder je neus duwen, en ze je dwingen om em los te halen, en de sleutels te geven.
DaZoe
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door DaZoe »

OpticalNicolas schreef:voila, die vooruit kan daar tegen ze.
als ze em willen, hebbe ze em, tenzijn je er persoonlijk voor zorgt van niet.
dat zuigt :chagarijn:
maar 1 oplossing dan , garage verbouwen naar slaapkamer :D
a la taxi style :p
kees
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door kees »

Ik weet zeker dat ze terug komen.

Ik ben zelfs nog aan het twijfelen of ik hem niet weg doe. Want ze slopen me iedere keer alles om binnen te komen. En dit slaapt niet echt lekker zo. Want je weet niet, nu ze weten dat ik erachter aan ga, wat ze de volgende keer meenemen.

We wouden ook nog op vakantie gaan maar dat gaat nu helaas niet meer door. We hadden nog niet geboekt daar van af.

Niet normaal wat een ellende.

Buren zeggen niks gehoord te hebben (logisch he). Een buurman zei, als ik wat hoor denk ik dat jullie het zijn.

PS ik heb met iemand vorige week bij jumpingjet gesproken toen ik een nieuwe buddy ging kopen. Die zei dit ook gelezen te hebben op het forum wie is dit als ik vragen mag? Een jonge jong met een kawa 700 en z'n vader had een rode 4x4 (Weet het merk niet meer).

Gr
Laatst gewijzigd door kees op wo 12 sep, 2007 21:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Yamaha BRRRRRaptor 700 2009 SE.
http://www.yamaha-motor.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
OpticalNicolas
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

zeg je quad bij vrienden, of je ouders of dergelijke. als je opreis gaat.
verkopen, gewoon omdat krapuul je quad wil stelen, is ook maar zonde.
karl
Quadrider
Quadrider

Bericht door karl »

PS ik heb met iemand vorige week bij jumpingjet gesproken toen ik een nieuwe buddy ging kopen. Die zei dit ook gelezen te hebben op het forum wie is dit als ik vragen mag? Een jonge jong met een kawa 700 en z'n vader had een rode 4x4 (Weet het merk niet meer)

Hoi Kees,

Vorige week bij jumpingjet heb je met mij en men zoon gesproken,
IK heb je een PM gestuurd.

grt.Karl
Plaats reactie