SM meeting ?

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...

Zie jij zo een quad meeting zitten? (zowel superquad als enduro)

Ja, daar wil ik zeker bij zijn.
34
85%
Neen, dat zegt me niks.
6
15%

Totaal aantal stemmen: 40

Turboy6
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Turboy6 »

FLIPmode schreef:Als ik het een beetje van tevoren weet kom ik ook (heb toch nog 2 weekn congé héhé) :knikduim:
Da zou ideaal zijn e, een week of 2 op voorhand weten. En dan maar hopen op goed weer hé.
DBM PERFORMANCE
den dj
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door den dj »

Dat lijkt me wel wat ! :crosser:
Ik ben van de kanten van Antwerpen maar zie niet echt een probleem om bv.in het Limburgse iets te doen :knikduim:
Grtz Dirk
I miss my RAPTOR YFM 700
Special Edidition (sold)
My New Toy Piaggio MP3 400
Yamaha Grizzly 700
Quad Master
Quad Master

Bericht door Yamaha Grizzly 700 »

als ik sm meeting hoor denk ik aan heel wat anders... :p
Yamaha Grizzly 700
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0
Piaa extreme white lampen
Bleu light

RHINO 660
FLIPmode
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door FLIPmode »

Yamaha Grizzly 700 schreef:als ik sm meeting hoor denk ik aan heel wat anders... :p
Als het ff kan ben ik zelfs daar nog voor te vinden :lol:
(Met quad natuurlijk :wink: )

Toegevoegd na 1 minuten:
Turboy6 schreef:
FLIPmode schreef:Als ik het een beetje van tevoren weet kom ik ook (heb toch nog 2 weekn congé héhé) :knikduim:
Da zou ideaal zijn e, een week of 2 op voorhand weten. En dan maar hopen op goed weer hé.
In Belgie is het weer de dag op voorhand al niet te bepalen bijna. Maar ik zorg toch dat ik derbij ben :duimhoog:
Wild & Wicked
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
snowy
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door snowy »

heeeey allemaal,het lijkt me wel fijn voor zo eens samen te komen zeker de sm quads :) als het weer mee valt kan ik ook eens showen met mijn quadje, ik ben van lanaken dus in limburg, hoe ga ik weten wanneer het gehouden wordt? grtzzz
Turboy6
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Turboy6 »

Dees volgen en je zal het wel op tijd te weten komen :D
DBM PERFORMANCE
BULLET-PROOF
Quadverslaafde
Quadverslaafde

Bericht door BULLET-PROOF »

en is er al iets nieuws ? :? :honger: :D :wink:
Delriva
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Delriva »

Ok mannen,

omdat het helemaal niet simpel is om de ideale locatie voor iedereen te vinden
en we niet allemaal in dezelfde provincie wonen, en het ook niet makkelijk zal zijn
om voor iedereen een gepaste datum te vinden, ga ik hier gewoon een voorstel doen
en we zullen wel zien wie er wil/kan komen die dag. :)

Zondag 2 september om 13u @ parking Carrefour Hasselt (achteraan)

Deze locatie lijkt mij vrij goed geschikt omdat mensen die van ver met de (aanhang)wagen komen
er makkelijk kunnen geraken want het ligt vlak langs autostrade en er is voldoende parkeergelegenheid.
Voor de mensen van Limburg denk ik dat dit ook een vrij centraal gelegen locatie is, die iedereen wel
weet te vinden. ;)
Enige nadeel is mss wel dat het priveterrein is en dat het langs een vrij drukke weg ligt, dus dat wil zeggen
dat we nogal in de kijker gaan staan. Maar als we achteraan de parking bijeenkomen, zal dit minder een
probleem vormen. En ik veronderstel dat iedereen zijn quad wel in orde is, dus ... ;)

De bedoeling is om dus allemaal samen te komen in Hasselt, daar eerst wat kennismaken en eveneens
elkanders quads eens bekijken. Vervolgens zullen we samen een ritje maken door het mooie Limburgse
Haspengouw en regelmatig een tussenstop houden om een terrasje te doen en wat te zeveren over koetjes
en kalfjes. 8)

Uiteindelijk zullen we in de vroege avond onze rit terug eindigen op het vertrekpunt waar vervolgens
iedereen zijn weg terug naar huis kan vinden.

Wat ik ook nog wil vermelden is dat iedereen voor eigen rekening rijdt en dus verantwoordelijk is voor zijn
eigen rijgedrag en eventuele brokken die hij maakt. Het is geen officiële meeting dus verzekeringen ofzo
worden er niet afgesloten. Het is gewoon een kleine bijeenkomst van 'enkele' quadliefhebbers die samen
een ritje gaan maken. :crosser:

Alle bedenkingen en opmerkingen zijn hier welkom!

Greetz,
D.
Charger69
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Charger69 »

Ik wil eventueel iets voorstellen en kan eens nagaan in welke mate het mogelijk is.

Op 31 augustus, 1 en 2 september is er het Full Tuning Weekend op het industrieterrein Maatheide te Lommel. Misschien dat jullie het wat vinden om er een gereserveerde plek te hebben voor quads. Alles is er aanwezig, tent, food & drinks + ineens een heuse meeting met sprints.

Ik heb de vergunningen en cateringsrecht van dit evenement, maar het wordt door een collega georganiseerd. Ik kan hem dus vragen of hij dit ziet zitten om de quads een soort meeting te laten doen. Dit is ook voor hem een extra publiekstrekker. Parking en alles is er voldoende en het terrein is groot genoeg om de quad meeting apart gescheiden te houden van de rest.

Dit terrein ligt ook weer iets dichter bij de grens met Nederland voor de eventuele Nederlandse deelnemers.

Ik stel dit voor omdat wij er anders niet kunnen bij zijn daar ik dus op deze meeting aanwezig ben en moet zijn.

Lijkt jullie dit wat ? Ik zie die gast vanavond om 20h.
FLIPmode
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door FLIPmode »

Hasselt lijkt me koel :duimhoog: (ook vanwege de rondrit )
Wild & Wicked
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
bert 700
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door bert 700 »

hasselt is voor mij ook ideaal is een kwartierke rijden van mijn thuis hehe :D
raptor 700 can it get any better?
snowy
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door snowy »

ja het lijkt mij ook veel fijner naar hasselt te gaan en een rondritje te doen en voor mij is het dan ook niet zover rijden. :)
BULLET-PROOF
Quadverslaafde
Quadverslaafde

Bericht door BULLET-PROOF »

het is altijd nog mogelijk om een rondrit te maken he :wink:

jullie beslissen :wink: :bier:
vanpee jelle
Quadracer
Quadracer

Bericht door vanpee jelle »

das pech ik word 27 augustus geopereert aan men rechterhand dus zal niet voor mij helaas zag er al naar uit. :(
raptor 660 power
the dogg raptor
Quadrider
Quadrider

Bericht door the dogg raptor »

ik zal er ook 9 kansen van de 10 niet bij kunnen zijn wegens mijn andere hobby kan ik op zondag niet.
maar woensdag 15 augustus is toch een hoogdag en zijn de meeste mensen toch thuis.

greetz
Gesloten