Ik ben zo kwaad!

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
cd_BE
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door cd_BE »

KEVIN-RAPTOR #6 schreef:ik ga niet weer heel de uitleg doen :wink:
ah, heb je het hier al gepost, zeker over gelezen dan :p
SMC 200 groen dat is mijn quadje, je moet laag beginnen hé
cobby
Quadracer
Quadracer

Bericht door cobby »

gewoon zorgen dat ze er meer moeite of risico voor moeten doen dan dat ze gewoon zijn.
Dan kunt ge er een hele boel uitschakelen vooral de interesse.
En zoals eerdere slimme mensen al zeiden.
Als ze hem moeten hebben zijn ze er toch mee weg zenne, dan brengen ze zelf hun gerief wel mee.
Er bestaat heel goed materiaal de dag van vandaag en spijtig genoeg niet alleen om uw eigendom te beschermen maar ook voor minder eerbare doelen .
Ge moogt het gerust weten maar bij mij gaan ze hem meer dan 100 meter in stilte moeten verplaatsen ( en het is geen plat asvalt) en dan komen ze mijn dikke vriend eerst nog tegen :mrgreen:
Dus da is voor amateurs en gelegenheidsdieven te veel werk.
En als ge hem niet weet staan vind ge hem niet zo simpel is da.

Grts
poor, stupid and ugly
www.demoorverkens.net
sjmallie94
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Contacteer:

Bericht door sjmallie94 »

haha dikke vriend :P gewoon goed blijven op passen ;) en vertrouw veral je buren niet zoo goed want zoo draa je geen goede band hebt met ze dan maken ze de deur open om te kijken en dan maken ze het weer dicht en daar aan kan ik me ook zoo ergen ! :hot:
ik vind het rampzalig wat er op het moment wordt gesteeld bijna alles dus
ik vind dat het moet ophouden en daar bij zal ik niet de enigste zijn of wel ?
groetjes lex
cd_BE
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door cd_BE »

Maar hoe kan je het laten ophouden?

zoals vroeger, in de middeleeuwen; hand afkappen als je betrapt wordt als dief.

Moest iemand mijn quad proberen stelen en zou hem te pakken krijgen weet ook niet goed wat ik zou doen, hem uitleveren zal niet mijn eerste keus zijn.

Een touw rond zijn enkels en het andere uiteinde aan de quad lijkt me een gepastere straf. :evil:
DaZoe
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door DaZoe »

klinkt kru van die hand maar is enige manier voor de meeste van die criminelen , wat trekken zij het hun aan in zo een belgisch/nederlands gevang te zitten (ze worden nog meer bediend als in een 4 sterren! ) ...
+ voor een diefstal sluiten ze hun waarschijnlijk nog niet op in BE omdat er simpelweg geen plek is .. en dat crapul weet dat goed genoeg .

spijtige zaak ... ze moesten nog meer oostblokkers binnenlaten :chagarijn:
~ Yamaha Raptor 2007 700cc R SpecialEdition ~
~ RIP Blaster 2003 200cc ~
sjmallie94
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Contacteer:

Een touw rond zijn enkels en het andere uiteinde aan de quad lijkt me een gepastere straf. :evil:
haha is dat niet een betje te grof :P vind wel een goed iedee moet het wel geen 50 cc er zijn maar dan moet die wel echt pijn lijden een raptor 700 cc moet genoeg zijn als die maar snelheid maken :P :rock:
cd_BE
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door cd_BE »

Die van mij is maar een 200 CC maar als ik er één vast heb post ik het hier wel, kan iedereen die wil er een toerreke mee doen :p

Geen medelijden met dieven, gewoon afmaken :chagarijn:
sjmallie94
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Contacteer:

die van mij is maar 170 cc :( ,maar het is nog altijd genoeg voor me ;)
denk je dat ik daar ook iemant mee kan slepen ?:P
cd_BE
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door cd_BE »

Tuurlijk wel, maar het probleem is als er dan toevallig een flik het ziet, kan hij je met gemak in halen (met een beetje geluk rijdt hij eerst over die dief) als je een 700 CC hebt, kunnen die flikken enkel hopen dat ze je nr plaat hebben kunnen noteren.

Gelukkig woont er iemand van de BOB (Belgische opsporing Brigade) in mijn straat en kom ik met haar goed overheen 8)
Als er dan een dief is kan is hem tot aan haar deur brengen acht de quad gebonden, als hij er dan toevallig afvalt is dat zijn probleem :D
sjmallie94
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Contacteer:

haha lol :P jij neemt het altijd ruim he ;)
cd_BE
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door cd_BE »

barossa chetaa schreef:haha lol :P jij neemt het altijd ruim he ;)
Tuurlijk, met dieven geen medelijden.

Of ze nu een quad of iets anders stelen, als het van mij is zullen ze het nooit meer komen doen.

De laatste inbreker die ik heb buiten gesmeten (eerst even via de trap, 12 treden met het hoofd eerst) heeft een hele tijd niet meer bewogen. Zal het ook niet meer wagen om bij mij op kot in te breken. De flikken vonden dat ik nogal ruw was geweest, heb dan gezegd dat de dief blij mocht zijn dat ik naar de flikken had gebeld om hem te komen halen of ik was met hem terug naar boven gewandeld om hem nog eens via de trap naar beneden de sturen.
sjmallie94
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Contacteer:

haha lol ik zou nog een de trap naar onder geflikkert hebben wij hebben er 24 :D dat zijn er meer maar dan pak ik wel de trap naar de kelder zijn namenlijk tegels en geen vloerbediking want ze mogen niet zachjes lande he :P
cd_BE
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door cd_BE »

Der ligt parket of iets in die aard, lekker hard hout.

Achteraf was ik eigenlijk nog blij dat de flikken er geen probleem rond hebben gemaakt dat ik die pipo zo heu, "zachtjes" :engel: heb aangepakt.

Voor hetzelfde geld, hadden ze me ook meegenomen. Gelukkig heb ik 2 vriendinnen die advocaat zijn, geven me altijd wel leuke tips om de wet een beetje te omzeilen, maar heu, sssst :wink:
sjmallie94
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Contacteer:

jaja logies ssst :) denk toch dat tegels en 24 trapen pijner doen dan perket en maar 12 trapen :P
of niet dan maarja als de polente komen moet je gewoon zeggen ik viel en toen viel ik tegen hem aan en toen is die naar onder gedondert haha :Pwerkt altijd
cd_BE
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door cd_BE »

Hij heeft uiteindelijk 3 maal 12 trappen gedaan :D

Naar beneden
Terug naar boven (ga die aap toch niet dragen)
Nog eens naar beneden

en dan heb ik hem in het WC gegooid tot de flikken kwamen. (En voor een aangenaam geurtje gezorgd :wink:

Ik heb geen medelijden met dieven, liefst van al zou ik ze direct willen afmaken als ik ze te pakken heb. Maar ja, dat mag ja dan weer niet doen :roll: :cry:
Plaats reactie