twina air power flo kit
-
- Toeschouwer
twina air power flo kit
hallo mensen nu ik toch wat aanpassingen ga doen aan mijn quad wil ik ineens ook een goede luchtfilter hebben
maar wat is nu eigenlijk het twin air power flow kit wat doet dat extra en wat houd deze kit in ,
is het niet beter dat ik gewoon een twin air power flow filter koop?
maar wat is nu eigenlijk het twin air power flow kit wat doet dat extra en wat houd deze kit in ,
is het niet beter dat ik gewoon een twin air power flow filter koop?
-
- Quad Expert
- Contacteer:
-
- Toeschouwer
dus het is een aluminiumme kooi, met luchtfilter bij enzo.OpticalNicolas schreef:deze zorgt ervoor, dat je luchtfilter goed afsluit, zodat er geen vuil onderdoor kan, is een alluminiumen 'kooi' die de standaard vervangt.
en een gewone pro flow filter past niet op de standaard kooi.
heeft iemand er foto's van ofzo van het kit in zen geheel.
en is die kit dan zoveel beter als standaard kooi
-
- Quad Expert
- Contacteer:
-
- Quadrider
Bij sommige modellen sluiten ze iets beter af. De filters en doorgang zijn soms iets groter, dus meer lucht. Het filter is makkelijker te verwijderen bij sommige modellen. Neem bijvoorbeeld een TRX400EX of een TRX450R. Daar moet je een heel irritant te groot binnenfilter er in doen. Bij een Power Flow kit is dat gewoon een klein frame.
Twin Air filters zijn ook soms wat beter dan een standaard filter. Betere filtering, de verschillende lagen zitten aanelkaar en als ik het goed zeg zijn alle Power Flow kit filters voorzien van een extra 'back-fire' laag aan de binnenkant. Of dat echt nut heeft weet ik niet, maar het zit er op
Maar eerlijk gezegd. Als de quad niet super getuned is en je hoeft er geen races mee te winnen. Dan moet je het niet voor het vermogen doen.
Twin Air filters zijn ook soms wat beter dan een standaard filter. Betere filtering, de verschillende lagen zitten aanelkaar en als ik het goed zeg zijn alle Power Flow kit filters voorzien van een extra 'back-fire' laag aan de binnenkant. Of dat echt nut heeft weet ik niet, maar het zit er op
Maar eerlijk gezegd. Als de quad niet super getuned is en je hoeft er geen races mee te winnen. Dan moet je het niet voor het vermogen doen.
-
- Quadrider
-
- Quadrider
-
- Toeschouwer