02.09.2007 - Quad Meeting (Hasselt, België)
02.09.2007 - Quad Meeting (Hasselt, België)
Beste quadvrienden,
ik heb even een nieuw topic aangemaakt voor de officiële mededeling van onze onofficiële quad meeting.
(kwestie van het een beetje proper en overzichtelijk te houden)
Datum: zondag 2 september 2007
Tijdstip: 10u00
Locatie: parking Kinepolis Hasselt (update routeplan volgt)
Status: meeting gaat door, weersverwachtingen zien er voorlopig goed uit
(definitieve status op zaterdag 1 sept. 18h00)
Programma:
om 10u komen we allemaal samen op de parking van Kinepolis Hasselt.
Daar kan iedereen dan eens kennismaken met elkaar en met de quads.
Omstreeks 11u zullen we vertrekken voor een rondrit op de weg richting Lommel.
In Lommel toegekomen, zullen we onze quads gratis mogen binnenrijden op de Tuning meeting
die er diezelfde dag plaatsvindt en parkeren op een speciaal voor ons voorzien terrein. (met dank aan Charger69)
Daar kunnen de toeschouwers dan een kijkje nemen naar onze machines en wij naar de andere machines die daar
zullen staan en eveneens genieten van de sprint show.
Er kan eventueel zelf gesprint worden mits het betalen van een kleine bijdrage voor de verzekering (9€).
Eveneens heeft men daar de mogelijkheid om iets te eten en te drinken.
In de namiddag zullen we dan onze rit verderzetten om uiteindelijk terug toe te komen op de parking van Kinepolis Hasselt.
Tijdstip van aankomst, ligt nog niet vast en zal afhangen van het weer en allerlei andere factoren.
De rit:
omdat we waarschijnlijk met een redelijke groep gaan zijn en de rit zo vlot mogelijk willen laten verlopen,
zal er in D-systeem gereden worden met vaste kop en staart. Dwz dat men 1 vaste persoon voorop heeft rijden
die route bepaalt en 1 vaste persoon die altijd als laatste blijft rijden. De rijders daartussen zullen in een roterende
systeem rijden, waarbij de 2de rijder telkens halt houdt aan het eerstvolgende kruispunt om aankomende verkeer
tegen te houden en vervolgens terug aansluit als voorlaatste. Op die manier kan de groep het makkelijkst samen
blijven en kan er vlot gereden worden.
Bedoeling van dit kleine 'evenement' is om de leden eens samen te brengen en elkaar eens in levende lijve leren
kennen. Iedereen rijdt voor eigen rekening en zal dus zelf opdraaien voor eventuele onkosten en berokkende schade. De rondrit zal voor 100% op de weg plaatsvinden en bij deze zou ik aan iedereen willen vragen om de
wegcode te respecteren en zeker in bebouwde zones zo weinig mogelijk de aandacht te trekken.
Er zal tegen dan een gezocht worden naar een afgelegen terrein waar iedereen zich eventueel eens kan uitleven.
Aanwezigen: (lijst wordt up-to-date gehouden)
Delriva
the dogg raptor (kan andere hobby 's namiddags nog beoefenen)
Turboy06
bert 700
FLIPmode
jenzie
chief
snowy
Alfa
raptorke660
Krisz400
S.W.A.T
Billi
airwolf
Ruff Ryder (+2 niet forum leden)
den dj
YannickSantermans
wes
Tom 350r (als hem verlof krijgt)
ICHE
Black&White
the Duke
Charger69 (enkel op tuning meeting)
Kevin Raptor (enkel op tuning meeting)
Tot slot vindt men hieronder nog een plannetje met de locatie van vertrek en aankomst. (X marks the spot)
Ik hoop dat ik zo een beetje al het nodige overlopen heb en indien er nog verdere vragen/argumenten zijn,
laat maar komen!
Greetz,
D.
ik heb even een nieuw topic aangemaakt voor de officiële mededeling van onze onofficiële quad meeting.
(kwestie van het een beetje proper en overzichtelijk te houden)
Datum: zondag 2 september 2007
Tijdstip: 10u00
Locatie: parking Kinepolis Hasselt (update routeplan volgt)
Status: meeting gaat door, weersverwachtingen zien er voorlopig goed uit
(definitieve status op zaterdag 1 sept. 18h00)
Programma:
om 10u komen we allemaal samen op de parking van Kinepolis Hasselt.
Daar kan iedereen dan eens kennismaken met elkaar en met de quads.
Omstreeks 11u zullen we vertrekken voor een rondrit op de weg richting Lommel.
In Lommel toegekomen, zullen we onze quads gratis mogen binnenrijden op de Tuning meeting
die er diezelfde dag plaatsvindt en parkeren op een speciaal voor ons voorzien terrein. (met dank aan Charger69)
Daar kunnen de toeschouwers dan een kijkje nemen naar onze machines en wij naar de andere machines die daar
zullen staan en eveneens genieten van de sprint show.
Er kan eventueel zelf gesprint worden mits het betalen van een kleine bijdrage voor de verzekering (9€).
Eveneens heeft men daar de mogelijkheid om iets te eten en te drinken.
In de namiddag zullen we dan onze rit verderzetten om uiteindelijk terug toe te komen op de parking van Kinepolis Hasselt.
Tijdstip van aankomst, ligt nog niet vast en zal afhangen van het weer en allerlei andere factoren.
De rit:
omdat we waarschijnlijk met een redelijke groep gaan zijn en de rit zo vlot mogelijk willen laten verlopen,
zal er in D-systeem gereden worden met vaste kop en staart. Dwz dat men 1 vaste persoon voorop heeft rijden
die route bepaalt en 1 vaste persoon die altijd als laatste blijft rijden. De rijders daartussen zullen in een roterende
systeem rijden, waarbij de 2de rijder telkens halt houdt aan het eerstvolgende kruispunt om aankomende verkeer
tegen te houden en vervolgens terug aansluit als voorlaatste. Op die manier kan de groep het makkelijkst samen
blijven en kan er vlot gereden worden.
Bedoeling van dit kleine 'evenement' is om de leden eens samen te brengen en elkaar eens in levende lijve leren
kennen. Iedereen rijdt voor eigen rekening en zal dus zelf opdraaien voor eventuele onkosten en berokkende schade. De rondrit zal voor 100% op de weg plaatsvinden en bij deze zou ik aan iedereen willen vragen om de
wegcode te respecteren en zeker in bebouwde zones zo weinig mogelijk de aandacht te trekken.
Er zal tegen dan een gezocht worden naar een afgelegen terrein waar iedereen zich eventueel eens kan uitleven.
Aanwezigen: (lijst wordt up-to-date gehouden)
Delriva
the dogg raptor (kan andere hobby 's namiddags nog beoefenen)
Turboy06
bert 700
FLIPmode
jenzie
chief
snowy
Alfa
raptorke660
Krisz400
S.W.A.T
Billi
airwolf
Ruff Ryder (+2 niet forum leden)
den dj
YannickSantermans
wes
Tom 350r (als hem verlof krijgt)
ICHE
Black&White
the Duke
Charger69 (enkel op tuning meeting)
Kevin Raptor (enkel op tuning meeting)
Tot slot vindt men hieronder nog een plannetje met de locatie van vertrek en aankomst. (X marks the spot)
Ik hoop dat ik zo een beetje al het nodige overlopen heb en indien er nog verdere vragen/argumenten zijn,
laat maar komen!
Greetz,
D.
Laatst gewijzigd door Delriva op do 30 aug, 2007 23:29, 17 keer totaal gewijzigd.
Ik zal er ook bij zijn !
Is 't misschien een idee om van deze meeting ook even een linkje te zetten bij de algemene kalender? zodat niet-SM rijders het ook weten?
Dan maak ik daar wel even een sticky van.
Is 't wel een goed idee van het verkeer te gaan tegenhouden op de kruispunten?
Want dan ga je voor agent spelen, wat helemaal nie mag hé
't probleem is ALS er dan iets voorvalt...
We kunnen ook gewoon de binnenwegjes opzoeken, dan ga je niemand moeten tegen houden
Is 't misschien een idee om van deze meeting ook even een linkje te zetten bij de algemene kalender? zodat niet-SM rijders het ook weten?
Dan maak ik daar wel even een sticky van.
Is 't wel een goed idee van het verkeer te gaan tegenhouden op de kruispunten?
Want dan ga je voor agent spelen, wat helemaal nie mag hé
't probleem is ALS er dan iets voorvalt...
We kunnen ook gewoon de binnenwegjes opzoeken, dan ga je niemand moeten tegen houden
Iedereen mag meerijden hé.airwolf schreef:is het nu enkel voor sm quad's of mogen andere wanaby sm quad's ook mee?
Maar de rit zal enkel op verharde ondergrond zijn.
Er zullen natuurlijk zoveel mogelijk binnenwegjes genomen worden,AlfA schreef:Is 't wel een goed idee van het verkeer te gaan tegenhouden op de kruispunten?
Want dan ga je voor agent spelen, wat helemaal nie mag hé
't probleem is ALS er dan iets voorvalt...
We kunnen ook gewoon de binnenwegjes opzoeken, dan ga je niemand moeten tegen houden
maar ook daar is er kans de je verkeer tegenkomt hé. Wel minder natuurlijk.
Wij rijden alle zondagen met ne man of 10-12 en altijd in D-systeem en hebben
nog nooit problemen gehad.
We hebben juist wel problemen als we niet in D-systeem rijden, want als bij het oversteken
van een straat de helft moet wachten op een wagen die aankomt, dan moet de eerste
groep zich inhouden en ander verkeer voorbij laten steken om terug 1 groep te zijn.
En na ieder kruispunt ga je ook moeten wachten tot iedereen mee is, want anders gaat de
laatste mss niet kunnen volgen en na een paar straatjes links of rechts weet hij niet meer
waar je naartoe bent.
Voordeel van D-systeem is dat je weet wie laatste rijdt en als je niet kunt volgen of opgehouden
werd, je nog makkelijk mee kunt want aan de kruistpunten staat er toch altijd iemand te wachten
tot de laatste persoon is doorgereden.
Greetz,
D.
-
- Quadrider
- Berichten: 326
- Lid geworden op: za 28 jan, 2006 20:01
- Locatie: waar men rappy staat
yo
ideaal zo eh
moet alleen nog ne stuurdemper zoeken tegen dan want remmen is meer slalommen voor de moment
gaat ne superdag met supermotaars worden
den delrive heeft het zeker goed geregeld en de charger ook natuurlijk
moet alleen nog ne stuurdemper zoeken tegen dan want remmen is meer slalommen voor de moment
gaat ne superdag met supermotaars worden
den delrive heeft het zeker goed geregeld en de charger ook natuurlijk
raptor 700 can it get any better?
-
- Quadrider
- Berichten: 272
- Lid geworden op: wo 06 sep, 2006 15:50
- Locatie: wellen
Normaal ga ik ook mee
DQT_Erasmus, Making Friends Gives Winning Teams
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.DQT.be - www.jumpingjet.be - www.powerhost.be
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.DQT.be - www.jumpingjet.be - www.powerhost.be