###BLACK 350 R STREETMACHINE###
-
- Quadverslaafde
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
Ja die delen uit België was eerst het probleem dat ze niet op voorraad waren terwijl ze de delen in promotie zetten . Dus moesten ze die bestellen, en ondertussen is de verkoper in verlof.
Dan kom ik er nog eens achter dat we normaal ook nog 5% korting moeten krijgen die we tot nu toe niet gehad hebben en toch al voor een zeer groot bedrag daar gekocht hebben, mooi is dat
Zodra ik contact met hun heb zal ik ze eens vertellen dat ze de achtergehouden korting van de vorige onderdelen moeten aftrekken van de onderdelen die nu moeten komen
Dan kom ik er nog eens achter dat we normaal ook nog 5% korting moeten krijgen die we tot nu toe niet gehad hebben en toch al voor een zeer groot bedrag daar gekocht hebben, mooi is dat
Zodra ik contact met hun heb zal ik ze eens vertellen dat ze de achtergehouden korting van de vorige onderdelen moeten aftrekken van de onderdelen die nu moeten komen
Charger69 schreef:Ja die delen uit België was eerst het probleem dat ze niet op voorraad waren terwijl ze de delen in promotie zetten . Dus moesten ze die bestellen, en ondertussen is de verkoper in verlof.
eens goed u gedacht zeggen , als vaste klant hebt ge ne voet om op te staan .
ze zulen wel springen dan !
sommige van die aasgieren moeten eens goed wakker geschud worden
~ Yamaha Raptor 2007 700cc R SpecialEdition ~
~ RIP Blaster 2003 200cc ~
~ RIP Blaster 2003 200cc ~
-
- Quadverslaafde
Wegens het lange wachten hier het lijstje en foto's van de onderdelen die onderweg zijn. Foto's van de onderdelen op de quad volgen later.
- Supermotto veren en schokdempers FOURTEC :
-Goldspeed skidplate :
-Goldspeed a arm protection:
-Iron cross billet tankdop:
-Iron cross billet oil filter cab:
-Iron cross lug nut covers:
-GYTR billet alternator cover:
-Billet brake line clamps:
-Olie temperatuur/sensor meter:
Dit is het voor voorlopig , foto's van de onderdelen gemonteerd op de quad volgen.
- Supermotto veren en schokdempers FOURTEC :
-Goldspeed skidplate :
-Goldspeed a arm protection:
-Iron cross billet tankdop:
-Iron cross billet oil filter cab:
-Iron cross lug nut covers:
-GYTR billet alternator cover:
-Billet brake line clamps:
-Olie temperatuur/sensor meter:
Dit is het voor voorlopig , foto's van de onderdelen gemonteerd op de quad volgen.
-
- Pro Quadrider
ziet er allemaal vet cool uit !
banshee power !
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Quadverslaafde