SPECIAL EDITION 700R
heb je er al een ander tandwiel onder gezet? of ga je het niet doen?
grtz
btw zeer mooie kleuren
grtz
btw zeer mooie kleuren
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
Heb op die van mij een 16 tand gestoken met andere ketting.
Dubbele FP met powercommander en open luchtfilterdeksel.
Rijd super ! Met die 15 tand en de baanbanden erop ging die toch wat te hoog in toeren.
Nu kan ik rustig schakelen tussen 4de en 5de.
De eerste versnellingen geven geen problemen qua vermogen aangezien de voorbanden probleemloos van de grond gaan !
Superquad trouwens Mika veel succes ermee.
Je zal er geen spijt van krijgen.
Dubbele FP met powercommander en open luchtfilterdeksel.
Rijd super ! Met die 15 tand en de baanbanden erop ging die toch wat te hoog in toeren.
Nu kan ik rustig schakelen tussen 4de en 5de.
De eerste versnellingen geven geen problemen qua vermogen aangezien de voorbanden probleemloos van de grond gaan !
Superquad trouwens Mika veel succes ermee.
Je zal er geen spijt van krijgen.
No pain no game
Hey Mika daarstraks men raptor gaan vastleggen bij de quadshop
is de blauw/wit editie geworden van de eigenares zal je zeker zien staan hebben daar
btw wilt lukken stond in winkel en buiten was er gast met zen vader quad aan het inladen zoals die van jouw
en dat moment zeg ik tegen die mens van quadshop dat ik tip had gehad van u voor bij hun eens te gaan zien ... zegt die zo heel serieus "wel die 2 daar buiten das die gast zijn vader en broer , en die quad wel... das mikka zij quad "
klopt dat ? was rond 16 uur zoiets denk ik ... een auto met remork achter .
is de blauw/wit editie geworden van de eigenares zal je zeker zien staan hebben daar
btw wilt lukken stond in winkel en buiten was er gast met zen vader quad aan het inladen zoals die van jouw
en dat moment zeg ik tegen die mens van quadshop dat ik tip had gehad van u voor bij hun eens te gaan zien ... zegt die zo heel serieus "wel die 2 daar buiten das die gast zijn vader en broer , en die quad wel... das mikka zij quad "
klopt dat ? was rond 16 uur zoiets denk ik ... een auto met remork achter .
~ Yamaha Raptor 2007 700cc R SpecialEdition ~
~ RIP Blaster 2003 200cc ~
Mika schreef:Klopt dat was m'n vader & m'n broer die de quad gingen terug halen.
Mijn echte naam is trouwens Didier, zo zullen ze mij beter kennen.
Post maar snel foto's als je de Raptor hebt!
HaHa wilt weer lukken , wel dan heb ik hem alvast in het echt gezien dat model btw is niet meer verkrijgbaar nieuw .. geen enkel 2007 model nimeer , ze gaan nu naar de 2008 .
Was eerst aan het twijfelen voor de nieuwe raptor model 2008 met rood/wit maar vind die persoonlijk spuuuuglelijk in het echt ! die rode spatborden vanachter zijn er te veel aan het geheel .
Ben blij dak dat vrouwke tegen het lijf liep , goeie koop gedaan daar thx vo de info btw
Grtz
ps: foto's volgen de loop van volgende week
~ Yamaha Raptor 2007 700cc R SpecialEdition ~
-
- Quad Expert
- Contacteer: