raptor 700
-
- Easy Quadrider
-
- Easy Quadrider
ja ze zijn best groot ma is standaart aan de yamaha band.
het voordeel is dat ik geen andere tandwielen moet steken.
deze best zacht kan zetten,dit scheelt toch ook vind ik als je een stugge achterveer hebt.
en verder plakt hij op de baan.
tis ook ni men bedoeling om er een tuning ding van te maken.
het voordeel is dat ik geen andere tandwielen moet steken.
deze best zacht kan zetten,dit scheelt toch ook vind ik als je een stugge achterveer hebt.
en verder plakt hij op de baan.
tis ook ni men bedoeling om er een tuning ding van te maken.
Laatst gewijzigd door flyingquad op za 01 dec, 2007 18:23, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Quadverslaafde
-
- Easy Quadrider
-
- Quadverslaafde
-
- Quadracer
heel vet gedaan !
wat voor demper ligt daarop ? just een kanon
wat voor demper ligt daarop ? just een kanon
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
-
- Pro Quadrider
knap gedaan !
banshee power !
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Easy Quadrider
Ik deel de mening van de anderen hier. Mooie quad maar ik vind de achterbanden te hoog en jammer dat hij achteraan zo laag ligt in tegenstelling tot vooraan.
Stel je eens voor dat je voor een lager profiel band achteraan zou kiezen dan rijd ge bij wijze van spreken bergop. Dus ofwel vooraan ook zakken of achteraan ietje terug omhoog en dan is het wel ok
Stel je eens voor dat je voor een lager profiel band achteraan zou kiezen dan rijd ge bij wijze van spreken bergop. Dus ofwel vooraan ook zakken of achteraan ietje terug omhoog en dan is het wel ok