My Rappy partII
Niet sneller dan 120 door die uitlaat? heb nog nooit gehoord dat wanneer je ander uitlaat opsteekt hij trager rijdt?snowie schreef:Ik zit ook met een dubbele FP.
Het nadeel is wel dat hij niet sneller gaat dan 120 daardoor.
Nu vlug sparen voor een powercommander
maar ik zou in uw plaats er niet teveel mee rijden zonder powercommander of je zal in de korste keren veel kosten hebben.
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 238
- Lid geworden op: ma 28 mei, 2007 10:36
- Locatie: West Vlaanderen
- Contacteer:
ja die van mij loopt een dikke 130 met powercommander en fp uitlaat , denk ondanks dat hij op testbank stond nog niet honderd procent goed is afgesteld.
Wegligging is al beter nu , met juiste of beter bandendruk.
Alsook het spoor.
Hoop binnenkort een optimale afregeling te vinden ook.
Ik hoor es rond wie regio kust mij kan helpen hierbij.
Maar het blijft een ferm geluidje hé die fp
Trouwens welk tandwiel heb jij dan snowie ?
Enne binnenkort leuke foto's hier van de bende samen ?
Wegligging is al beter nu , met juiste of beter bandendruk.
Alsook het spoor.
Hoop binnenkort een optimale afregeling te vinden ook.
Ik hoor es rond wie regio kust mij kan helpen hierbij.
Maar het blijft een ferm geluidje hé die fp
Trouwens welk tandwiel heb jij dan snowie ?
Enne binnenkort leuke foto's hier van de bende samen ?
Always on the run
Zit met een 16 tand vooraan en origineel achteraan. Heb wel een nieuwe ketting moeten steken daarvoor want originele was te klein en was niet voorzien van een klem om hem los te doen indien nodig.
Snelheid doet er niet toe of je nu FP steekt of niet. Het zit hem in je tandwielverhouding om meer of minder snelheid te krijgen.
Doordat die baanbanden een stuk kleiner zijn dan de crossbanden ga je al een flink stuk trager en moet je ook te vlug schakelen, daardoor is het aangenamer rijden op de weg om je tandwielverhouding wat te wijzigen. Groter vooraan en kleiner achteraan om meer snelheid te krijgen en meer tijd om te schakelen tussen de versnellingen in.
Moet wel zeggen dat ik vroeger met mijn 660R wat moeite had met die 16 tand vooraan. Met die 700R blijkbaar niet. Voorbanden gaan probleemloos van de grond to zijn 3de versnelling, ook al heb ik groot verzet.
De powercommander zorgt inderdaad voor de fijne afstelling van je injectie. Anders rij je ofwel te rijk ofwel te arm. Heb eens een week zonder die powercommander moeten rijden met dubbele fp en moet zeggen dat hij TE rijk reed. Bougie was nat en viel stil op lage toeren in afkomen. Na het luchtfilterdeksel te verwijderen reed hij super. Maar lucht en nadien had de bougie een mooie kleur. Als die grijs is rij je te arm.
toch best powercommander steken als ik u was.
Snelheid doet er niet toe of je nu FP steekt of niet. Het zit hem in je tandwielverhouding om meer of minder snelheid te krijgen.
Doordat die baanbanden een stuk kleiner zijn dan de crossbanden ga je al een flink stuk trager en moet je ook te vlug schakelen, daardoor is het aangenamer rijden op de weg om je tandwielverhouding wat te wijzigen. Groter vooraan en kleiner achteraan om meer snelheid te krijgen en meer tijd om te schakelen tussen de versnellingen in.
Moet wel zeggen dat ik vroeger met mijn 660R wat moeite had met die 16 tand vooraan. Met die 700R blijkbaar niet. Voorbanden gaan probleemloos van de grond to zijn 3de versnelling, ook al heb ik groot verzet.
De powercommander zorgt inderdaad voor de fijne afstelling van je injectie. Anders rij je ofwel te rijk ofwel te arm. Heb eens een week zonder die powercommander moeten rijden met dubbele fp en moet zeggen dat hij TE rijk reed. Bougie was nat en viel stil op lage toeren in afkomen. Na het luchtfilterdeksel te verwijderen reed hij super. Maar lucht en nadien had de bougie een mooie kleur. Als die grijs is rij je te arm.
toch best powercommander steken als ik u was.
No pain no game